Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sugarmiss schreef:Voor dat geld kan ik haast niet geloven dat dit wel kwaliteit kan zijn.
Maar als je een foto kunt plaatsen kun je me misschien overtuigen

Cassidy schreef:Bij mij gaan er al alarmbelletjes rinkelen bij die twee namen Üncle Tom en Mustang"
En westernzadels van BR? Nooit van gehoord!

)
We gaan verder zoeken. Zadels van zadelmarkt zijn idd niet echt wat. Mijn broer had er ook een gekocht volgens mij zat dit zadel met secondenlijm in elkaar
Verder wordt er beweerd dat het zadel in elkaar is gelijmd en geniet. Nou, ik heb die van mij eens goed bekeken, maar de fenders (waar altijd zo op afgegeven wordt) zitten goed vast met een soort schroeven en zijn dus niet gelijmd of geniet. Ook het bontje aan de onderzijde van het zadel zitten zit gestikt en niet geniet.
Valina schreef:En hier ligt dus al meteen het grote probleem, want veel mensen rijden óf op westernrassen die meestal redelijk breed zijn óf op Haflingers, Tinkers, Fjorden etc. die meestal ook aardig aan de maat zijn.Wat wel is bij de zadelmarkt zadels: de boom is erg smal, daar moet je bij het passen wel heel goed op letten, anders krijg je drukplekken en dat kan niet de bedoeling zijn!

Valina schreef:Nou, ik heb die van mij eens goed bekeken, maar de fenders (waar altijd zo op afgegeven wordt) zitten goed vast met een soort schroeven en zijn dus niet gelijmd of geniet.

.