Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik hoop dat er heel veel mensen reageren en ook echt meedoen Sugarmiss.
dat ben ik aan het verhelpen nu maar ik wil haar voorlopig nog niet onnodig voor lange ritten op de trailer zetten...eerst haar vertrouwen geven in de trailer/veewagen...
Escala is echt mijn pukkie hoor, ze is hooguit 1,52. Ik heb trailertraining met haar laten doen en we zijn al met sprongen vooruit gegaan, in het begin raakte ze echt in paniek (er is voordat ze van mij was 1 x met iemand mee gereden op de trailer en das dus een hele beroerde chauffeur...ik vermoed dat ze toen bang is geworden want ik ken de eerste eigenaar en die heeft nooit problemen met haar gehad, echt zonde dus!
)ik mag binnenkort ook oefenen met laden met het veewagentje van het meisje van stal, maar als je me eens zou willen helpen dan graag Sonja! Ik wil namelijk wel graag dat ze weer wat vertrouwen in veewagens heeft voor ik haar meeneem op een "lange" rit. Snap je wat ik bedoel? Het heeft weinig zin om haar mee te nemen als ze dan helemaal gestressed aan komt he...maar het gaat vast lukken om haar weer een goed gevoel op de rit te geven...alleen ben ik zelf dus niet echt ervaren met laden e.d.