Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Francisca schreef:Je zou zoiets toch ook wel in Nederland kunnen laten testen?
Caballo schreef:Misschien dat we haar op den duur wel kopen, maar dan zou ik haar wel eerst laten testen.
Mac schreef:Toevallig heb ik ditzelfde artikel laatst ook zitten lezen. Momenteel ben ik aan het kijken voor een leuke hengst voor mijn merrie, en was heel verbaasd "Impressives" aangeboden te zien (overigens ook zonder aantekening HYPP N/N!). Iemand had mij namelijk gezegd dat er niet meer met Impressive bloed gefokt mocht worden, maar dit blijkt dus in de praktijk niet zo te zijn. Persoonlijk zou ik NOOIT met Impressive bloed gaan fokken. Je weet immers maar nooit, en er zijn zat andere interessante alternatieve kandidaten ...
Mac schreef:Persoonlijk zou ik NOOIT met Impressive bloed gaan fokken. Je weet immers maar nooit, en er zijn zat andere interessante alternatieve kandidaten ...
Sugarmiss schreef:Je moet niet alle Impressive-afstammelingen over één kam scheren. Er zitten hele goeie paarden tussen. De behaalde wedstrijdresultaten spreken voor zich. Maar je moet wel zeker weten dat ze HYPP N/N zijn.
Mac schreef:Als ik het goed begrijp (en heb gezien) hebben niet alle Impressives van voor 1998 het op hun papier. Het is dus niet verplicht? Ook niet bij het overschrijven van een paard?