Ik heb me kostelijk vermaakt! En zowaar nog wat geleerd ook

Het viel me allemaal reuze mee! Schaamde alleen dood voor dat gele racemonstertje. Echt eentje voor: doet ze anders nooit hoor! Normaal is ze dus niet vooruit te krijgen (houwel het de laaste tijd wel steeds beter gaat).
In ieder geval weer genoeg stof om de komende tijd weer lekker in de lessen mee vooruit te kunnen.
Andy groeide het allemaal een beetje boven zijn petje, die is net begonnen met lessen en kreeg nu het gevoel dattie het nooit zou leren. Hihi.

Ben in ieder geval erug trots op mijn fjordenmeisie dat ze het toch maar weer ff allemaal gedaan heeft op vreemd terrein. Ze was verder echt superbraaf, ook op stal bij jullie en op het terrein met al die vreemde paarden. Ze was wel goed kapot

Onwijs bedankt dus, het was weer gezellig en volgende keer ben ik er zeker weer bij! En bedank Jan even van ons!
Groetjes, Viv

Voor de overige bokkers: geen idee wie er bokker was vandaag (2 hebben zich gemeld, maar namen ben ik kwijt, sorry) maar t was wel gezellig.
Wij zijn in ieder geval spontaan verliefd geworden op die haf in groep 2, wat een lekkere kont zeg! T paard dan

Tot de volgende keer maar weer!