Even voorstellen: mijn naam is Anya en ik heb een paard B'elanna genaamd. Niks nieuws onder de zon zul je denken, ik ken meer mensen met een paard. Toch is dit behoorlijk bijzonder, want ik heb dit meerdere keren op het punt gestaan B'elanna te verkopen

Bijzonder hieraan is dat ik dressuur rijd, en dat de hulp die ik kreeg van een westernruiter kwam (ze heet Constans). En Constans is nu een Ranch begonnen. Een ranch waarvoor ik graag reclame maak: het is een goed adres voor dressuur- en westernruiters, gewoon voor iedereen die goed naar zichzelf en zijn/haar paard wil kijken en er ook nog wat van wil opsteken ook.
De lucky Bar Ranch ligt in het prachtige grensgebied van Oost Nederland (Ootmarsum) en Duitsland (Neuenhaus). Je kunt er terecht voor rijlessen (western & dressuur) op een van de goedgetrainde ranchpaarden, of op eigen paard of pony. Ook (om)training van paarden (bijvoorbeeld van Engels gereden naar Western) is mogelijk. Daarnaast beschikt de ranch over mooie pensionstallen met ruime weidegang en over vakantiestalling (met plaats voor tent of caravan). http://www.lucky-bar-ranch.com
PS
Aanpassing door de Modderator ivm de duidelijkheid. (02-02-2002)