Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, mag wat meer paardenstands van mij. 

, behalve de reining dan
.
Het was zeker erg warm en de consumpties waren behoorlijk prijzig. Van de rook had ik stekende ogen en de auto parkeren en een kaartje kopen, gingen niet zo vlotjes. Desondanks toch een redelijke dag gehad, omdat een paar ruiters een mooie reiningproef lieten zien
. Boeken hebben ze bij de stands altijd te weinig, want ik ben een echte boekenverslaafde. 
.
. Eindelijk de auto aan de praat en op weg naar het restaurant. Even zoeken, want in Den Bosch rijden wij niet dagelijks, en vrij snel gevonden waar het was. Nu nog parkeerplaats (is ook overal hetzelfde verhaal). Na een lekkere maaltijd en een hoop geklets ging ieder zijn eigen weg naar huis. Krijg ik op de snelweg de schrik van mijn leven. Telefoon weg. Meteen de boel laten blokkeren en vandaag ga ik maar op zoek. Om half 1 was ik eindelijk thuis en dook vrij snel mijn bed in. Al met al een suppergezellige dag geweest.
ik en elise 

Sizzy"]
[quote="chrico schreef:Ook wij zijn gister geweest en vroeg me toch af wie er nou bokker was en wie niet. Wij stonden om 12 uur bij Arthur in de hoop nog wat mensen tegen te komen maar hellaas. Wie elkaar wel ontmoet hebben:
Sandra K, Tex, Sprite, Jos en Roel, Sproet, Babybelle, Blaze, Claudia, K@rin, Oeleboele,
ehm en nog twee die ik niet kende :D .
)