Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar wel met iemand samen, dat is gemakkelijker. 

Maya schreef:Ik ben er toe gekomen omdat ik dacht dat het een gezellig wereldje zou zijn. Ik ben erachter gekomen dat dat in NL alleen onder bepaalde omstandigheden geldt.
Jits schreef:Door een stalgenoot. Vorige week heb ik de eerste keer de kennismakingsklasse gereden in Austerlitz en zowel mijn paard als ik vonden het geweldig!
Sjonniej schreef:Als het om de prijzen gaat is de sfeer behoorlijk minder, dit is bij de meeste sporten wel.
). Mijn paard denkt er hetzelfde over en toen ben ik endurance gaan rijden (SGW deed-ie al met mijn zusje). Tot op de dag van vandaag nooit een moment spijt van gehad.
Ik zou eigenlijk met mijn vorige paard eens een endurancewedstrijd gaan rijden, omdat de enthousiaste verhalen van oa Karin me toch wel erg nieuwsgierig hadden gemaakt, maar dat is er nooit van gekomen.
) en Otje paste zich heel mooi aan aan Roofer
(en aankomende zaterdag sta ik in Kootwijk
Dan moet ik het zonder Roofer zien te doen
)
Het is wel heel anders dan wat ik gewend ben, maar ook erg leuk om te doen
Maya schreef:Ik ben er toe gekomen omdat ik dacht dat het een gezellig wereldje zou zijn. Ik ben erachter gekomen dat dat in NL alleen onder bepaalde omstandigheden geldt.
) zij rijdt al wat langer endurance en van haar ontzetten veel info gehad en foto's gezien, waardoor we alleen maar meer zin kregen!!!
Maya schreef:Ik ben er toe gekomen omdat ik dacht dat het een gezellig wereldje zou zijn. Ik ben erachter gekomen dat dat in NL alleen onder bepaalde omstandigheden geldt. Dus ga ik mijn geluk in België beproeven