De ene show is nog niet afgelast of we zijn al weer bezig met de volgende...
We hebben een show gepland voor 23 & 24 juli in Helden Panningen (Brabant) in de omgeving van Venlo.
Dit zal een double pointed show zijn met een nederlandse en een amerikaanse jury voor de paints, appaloosa's en Wran!!! Dus eigenlijk voor alle rassen een double pointed show!!
We zijn momenteel bezig met het programma en het inschrijfformulier en zodra deze bekend zijn dan zijn ze te vinden op de bekende sites.
De wranonderdelen zijn de standaard onderdelen, beginner/amateur en open showmanship at halter, trail, western horsemanship, western pleasure en reining.
Voor meer info: Sheila de Reu, tel. 06-51893811. of via een pb of email: sheila-levien@home.nl
We hopen op een zeer grote opkomst want dit is wel een unieke wedstrijd buiten het NK om!!
Ik wens de jury nu alvast succes toe
groetjes Sheila
ik had ook al enkele pb-tjes hierover gehad. En nog een schrijffoutje, ach ja waarom dan geen twee...

Dus mensen! Alvast aan de slag! 
Alleen die manen er nog even af en you're good to go
Hebben we dan nog niet genoeg inschrijvingen binnen dan annuleren we zeer waarschijnlijk de show. Zo kunnen we alleen de hoge kosten en de frustraties beperken. Dus ik wil jullie graag vragen om op tijd in te schrijven.