Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
susan schreef:jeetje anya wist niet dat lanna er destoijds ook bij zat, wat vreselijk
ik vind het heerlijk dat die kerel gepakt is, misschien kunnen we hem samen met wat voetbalsupporters loslaten in een stadion, hij in ajaxpakkie met fanatieke feyenoordsupporters ofzo? soort van gladiator? }.
Ben benieuwd wat er dan nog van hem over is, aan de andere kant staat het idee van Cassidy me ook wel aan...
.Marl1tje schreef:Lijkt me een prima idee...Ben benieuwd wat er dan nog van hem over is, aan de andere kant staat het idee van Cassidy me ook wel aan...
Gewoon een heel rijtje straffen afhandelen
, voor elk mishandelde paard een straf
...wat er dan nog van over is voeren we aan de haaien...
susan schreef:maar het is best prettig om te bedenken wat je met zo'n idioot die vreselijk veel angst en pijn veroorzaakt heeft te gaan doen

DunnitsMystery schreef:Gelukkig is ie in ieder geval gepakt nu. Ben alleen wel bang dat ie zoals al eerder gezegd met een geldboete ervan af komt.
Mocht dat zo zijn dan zou dat toch een flink falen van het rechtssysteem zijn imo.
, (maar hopelijk is dat inmiddels veranderd).
Anya schreef:Maar ik ben allang blij dat ik mijn paarden weer zonder angst buiten kan zetten.