ik wil gewoon advies!Ik ben nu een klein maandje bezig met een western-rijden-site te maken, deels voor mijn eigen lol en om mijn paard-rij-ei lekker kwijt te kunnen, deels om lekker informatief bezig te zijn. Ik wilde ALLE diciplines van het western rijden gaan beschrijven (ja, ik ben een dapper meisje), en ik ben, denk ik, al aardig ver.
ik heb al:
barrel race
cutting
halter
horsemanship
hunter under saddle
pleasure
pole bending
reining
showmanship at halter
team penning
trail
western riding
working cowhorse
ben ik iets vergeten? De teksten om de disciplines te omschrijven heb ik niet zelf bedacht
zo'n western-kenner ben ik niet. Ik heb diverse teksten van internet geplukt, en die (zo nodig) vertaald en samengevoegd. Het kan best zijn dat ik er fouten in heb gemaakt, zoals gezegd, ik ben geen kenner, al heb ik nu al erg veel geleerd door hiermee bezig te zijn. Als jullie tijd en zin hebt zou ik het erg prettig vinden als jullie er ook naar willen kijken, "western rijden?" brengt je naar de discipline-afdeling. Opbouwende kritiek is meer dan welkom.Mijn site is te vinden op: http://www.diona.nl

Misschien is het leuk om bij de onderdelen waar je over vertelt een plaatje/foto te zetten, zodat mensen er een idee bij hebben wat het inhoud. Verder is het een leuke site hoor!