[WN] de juiste keuze?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LolaLisa

de juiste keuze?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 07:45

Ik heb een vraag aan jullie. Afgelopen weekend ben ik 5 dagen bij Chris Knol geweest in Duitsland. Het was voor het eerst dan ik met mijn Haffie op vakantie ging. Enorm veel geleerd en erg genoten van alles. Nu had Chris me in die dagen gevraagd om op Ayesta te rijden, dit heb ik niet gedaan omdat ik op zijn haflinger Mirco wilde rijden. Heb ik volgens jullie de juiste keuze gemaakt??

iski

Re: de juiste keuze?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 08:14

LolaLisa schreef:
Ik heb een vraag aan jullie. Afgelopen weekend ben ik 5 dagen bij Chris Knol geweest in Duitsland. Het was voor het eerst dan ik met mijn Haffie op vakantie ging. Enorm veel geleerd en erg genoten van alles. Nu had Chris me in die dagen gevraagd om op Ayesta te rijden, dit heb ik niet gedaan omdat ik op zijn haflinger Mirco wilde rijden. Heb ik volgens jullie de juiste keuze gemaakt??

Beste LolaLisa,

Waarom wil je van anderen weten of JOUW keuze de beste was. Het is toch JOUW keuze? En die heb je toch gemaakt op basis van wat jij op dat moment voor het beste hield? Nou dan, leer daarop te vertrouwen. Advies vraag je vooraf, nooit achteraf. Dan maak je jezelf kwetsbaar voor twijfel. Gewoon vertrouwen op je eigen gevoel en verstand, dat werkt het beste.

Twijfel je aan de keuze dan kunnen we het over de twijfel hebben, maar nooit over de keuze. En dan leer je jezelf beter kennen en kun je de volgende keer weer een nieuwe keuze maken....en zo herhaald het zich je hele leven lang.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 08:21

Ik vind het op zich wel jammer dat je de kans hebt laten schieten om op zo'n ervaren westernpaard te rijden. Ayesta is natuurlijk een door de wol geverfde dame die alles kan. En Chris had het je waarschijnlijk niet aangeboden als hij het niet vertrouwd had.
Maar het is jouw keuze, en dat hoeft niemand je kwalijk te nemen. Achteraf zal je misschien twijfelen (ik ken dat), maar op dat moment had je voor jezelf een goede rede om het niet te doen (neem ik aan).

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 08:35

bekende westernhaflinger,?

sjiek geen foto ervan weet niet om welk paardje het gaat dus weet niet of je de juiste keuze bepaald hebt. maar als jij die keuze nam zal het wel de juiste zijn, je stelt voor je eigen eisen op enzo dan weet je wat juist is en wat niet neem ik aan Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 08:39

Wat was je achterliggende redenering om NIET voor Ayesta te kiezen, maar voor Mirco ??

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:59

Bij ons zeggen ze altijd: 'achteraf kiek'ie een koe in de kont...' m.a.w. het heeft weinig zin om nu, achteraf, te bedenken of het verstandig was of niet.
Jij hebt voor jezelf een weloverwogen (neem ik aan) keuze gemaakt en op dat moment was dat dus de juiste keuze.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik jaloers ben op je dat je de mogelijkheid werd geboden, ik heb al best wat westernpaarden gereden, maar zo'n crack als Ayesta zou ik ook wel eens onder m'n kont willen. Maar als ik daar met Dot zou zijn, die op dit moment nog ingereden moet worden en dus zowiezo nog veel moet leren, zou ik misschien wel dezelfde keus maken.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:08

over welk super paard gaat het hier??
info foto???

help help Bloos

Grizzly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:48

Hoi,

Eindelijk je berichtje gevonden. Blij voor je dat je het zo naar je zin hebt gehad. Pling En dat is toch het belangrijkste.
Volgend jaar ga ik ook mee!!!!!!!!! Ja
Alleen weet ik niet of je de juiste keuze hebt gemaakt,maar wat vind je zelf!!!! Nagelbijten / Gniffelen

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 14:09

Wetsernfriek schreef:
over welk super paard gaat het hier??
info foto???

help help Bloos

Freckles Ayesta Bar is het paard waar Chris Knol vroeger heel erg veel wedstrijden heeft gereden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 14:57

Jouw keuze was een goede. Je hebt 'm immers zelf gemaakt!

Persoonlijk had ik een andere keuze gemaakt, maar dat is iets totaal onbelangrijks.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:02

Ik had persoonlijk ook voor Ayesta gekozen....

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:15

Net als meerdere al gezegd hebben, het is jou keuze geweest en dus de juiste geweest. Eerlijk gezegd had ik ook voor mijn eigen paard gekozen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:21

In dit geval ging het niet om haar eigen paard. Het ging tussen Ayesta en om de Haflinger, die beiden in het bezit zijn van Dhr. Knol.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:30

Aha, dan wordt het misschien anders. Tenminste, als je een zwak voor Haflingers hebt is het logisch dat je dan voor een haflinger kiest. Knipoog

Hoe dan ook, als je het naar je zin gehad hebt, heb je blijkbaar een goede keuze gemaakt.

Jester

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:56

Wij waren tegelijk met Lolalisa bij Chris. Super genoten en heel veel geleerd. En wat betreft de keuze..... Mirko is ook een heel leuk paard. Ik heb al eens op Mirko gereden .......

Volgend jaar Pasen gaan we in ieder geval weer, misschien al in het najaar.

Groetjes,

Monique

Grizzly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 18:19

Jester schreef:
Wij waren tegelijk met Lolalisa bij Chris. Super genoten en heel veel geleerd. En wat betreft de keuze..... Mirko is ook een heel leuk paard. Ik heb al eens op Mirko gereden .......

Volgend jaar Pasen gaan we in ieder geval weer, misschien al in het najaar.

Groetjes,

Monique

Leuk waneer gaan we dan?? Laten jullie het me even weten?? Wil ook heel graag mee!!
Ach gut

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 22:04

Cassidy schreef:
In dit geval ging het niet om haar eigen paard. Het ging tussen Ayesta en om de Haflinger, die beiden in het bezit zijn van Dhr. Knol.

Ok, daar had ik dus ook overheen gelezen... tja, in dat geval had ik persoonlijk toch voor Ayesta gekozen. Maar goed... dat is dan míjn keuze... Jij hebt voor Mirko gekozen en daar had je waarschijnlijk goede redenen voor, dus is dat een goede keus geweest. Niet te lang bij stil staan, je kunt het toch niet veranderen... hoogstens nóg een vakantie boeken en dan een andere keus maken. Haha!