[WN] Inschrijven WRAN Jubileumshow?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Inschrijven WRAN Jubileumshow?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 21:41

Weet iemand waar ik een inschrijfformulier voor de WRAN jubileumshow vandaan kan toveren? Op een of andere vage manier gaat mijn computer namelijk zwaar op tilt van westernsport.nl en ook met de link vanuit de WRANsite kom ik er niet....

Is er misschien iemand die mij er even eentje kan mailen?

Alvast bedankt!

Sonja

Anya

Re: Inschrijven WRAN Jubileumshow?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 06:41

Ik heb het even geprobeerd, Ook mijn PC gaat op tilt. Heeft volgens mij iets te maken met het formaat waarin dat formulier er staat en acrobat reader.

Ik maak er even melding van.

WWranglers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 06:54

He Son,

Ik had hem al uitgeprint, zal hem zaterdag in ieder geval voor je meenemen.

Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 07:19

Fijn Bri, thanks! Dan kopieer ik 'm wel weer voor Johanna want die kwam er ook niet aan. Anya, dan mail ik 'm wel weer door aan jou Haha!

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 08:52

Anya schreef:
Ook mijn PC gaat op tilt. Heeft volgens mij iets te maken met het formaat waarin dat formulier er staat en acrobat reader.

Wordt het zo een grote show dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:55

Nee Peet, zo'n groot formulier Haha!

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 17:03

kan je hem dan ook naar mij mailen sonja?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 17:15

Ik heb overigens wel het gerucht gehoord dat men moet opschieten (dit was al 3 weken geleden geloof ik Tong uitsteken), omdat het aardig storm liep en er niet meer dan 20 starts per klasse worden geaccepteerd. In de open krijgen professionals voorrang, maar dat lijkt me niet meer dan logisch Lachen

Ik weet nog niet of ik ga starten. Ik moet nog even kijken wat mijn paard precies doet op vreemd terrein voor ik me ga inschrijven. Het was overigens ook zo dat je moet aangeven in welke discipline je het liefst wilt starten...een soort verlanglijstje met bovenaan hetgeen waar je het liefst in wilt starten. Ik ben alleen bang dat als het echt enorm druk wordt, ik helemaal op en neer moet voor 1 start. Dat ben ik niet van plan.

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 17:19

Ik weet nu al dat ik niet start, ik vind het echt aan de prijzige kant. Starten in de Amateur is €15,- per start. En in de Open kost het je €25,- per start. Dan start ik liever een paar keer vaker op andere wedstrijdjes.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 17:27

Tammie schreef:
Ik weet nu al dat ik niet start, ik vind het echt aan de prijzige kant. Starten in de Amateur is €15,- per start. En in de Open kost het je €25,- per start. Dan start ik liever een paar keer vaker op andere wedstrijdjes.

Als je nu al weet dat je geen kans maakt op een top 3 plaats, moet je het niet doen. Dan ben je gewoon een dief van je eigen portomonnee. Verder vind ik het niet te duur, het is en blijft een jackpotwedstrijd met 100% payback.

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 17:48

Nee voorlopig maak ik op dat soort grote wedstrijden geen kans op 1 van de eerste 3 plekken. Ik weet niet of me dat ooit gaat lukken ook Bloos .

Op de kleine wedstrijden moet ik eigenlijk al de mazzel hebben dat goede combinaties een fout maken en dan moet ik voor ons doen ook erg goed hebben gereden. Dat geeft helemaal niet, zowel ik en mijn pony hebben er gewoon lol in. Ik kom gewoon bakrandridderen Haha! .

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 18:18

Tammie schreef:
Nee voorlopig maak ik op dat soort grote wedstrijden geen kans op 1 van de eerste 3 plekken. Ik weet niet of me dat ooit gaat lukken ook Bloos .

Ach, anders gaan we misschien met Magic en Golden Boy...jammer dat de inschrijvingen al zo'n tijd terug zijn begonnen. Sylva bijvoorbeeld, weet nu nog niet welke paarden er tegen die tijd het best voorstaan, maargoed, tegen die tijd kan alles al wel stampersvol zitten.

En Tammie, zolang je maar lol hebt met je pony!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 07:39

Tja, die afweging van Sylva, die ken ik. Voor mij is die wedstrijd hartstikke lekker dichtbij, dus op zich een mooie oefening voor Faiz. Maar hoe moet ik NU al weten of ik die tegen die tijd klaar heb om te starten???? Heb de laatste maanden al wel dusdanig pech met de paarden gehad dat ik zelfs Milena eigenlijk niet echt met goed fatsoen uit kan brengen op het moment.

@Henla; tuurlijk wil ik 'm even aan je mailen. Stuur je mailadres maar even per PB dan stuur ik het maandag vanaf kantoor naar je toe.

Tot morgen!

(PS Wij starten morgen allebei in dezelfde reining. Pooltje maken wie het gekste aantal spins maakt? Clown )

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 08:03

Ik g@ Me dEnK Ik \/\/eL In$©HrIjVeN. hEt i$ Te dI©HtBiJ 0m tE L@TeN L0PeN. m0eT @lLeEn \/\/eL EeN 0pL0$$InG ViNdEn v00R MiJn $P0ReNpR0BlEeM V00r dIe tIjD. w@nT M@G V@N Da nIeT MeEr mEt \/\/iEl$p0rEn rIjDeN En v@n dE Wr@n nIeT MeT Kn0p$p0rEn. BeN Nu 0P Z0Ek n@@R IeT$ \/\/@T \/\/El \/\/eRkT, \/\/@Nt iK HeB ZeLf nIeT GeN0Eg bEeN (d00R De lYmE) 0M Z0NdEr $P0ReN Te kUnNeN RiJdEn.

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 08:09

Anya schreef:
Ik g@ Me dEnK Ik \/\/eL In$©HrIjVeN. hEt i$ Te dI©HtBiJ 0m tE L@TeN L0PeN. m0eT @lLeEn \/\/eL EeN 0pL0$$InG ViNdEn v00R MiJn $P0ReNpR0BlEeM V00r dIe tIjD. w@nT M@G V@N Da nIeT MeEr mEt \/\/iEl$p0rEn rIjDeN En v@n dE Wr@n nIeT MeT Kn0p$p0rEn. BeN Nu 0P Z0Ek n@@R IeT$ \/\/@T \/\/El \/\/eRkT, \/\/@Nt iK HeB ZeLf nIeT GeN0Eg bEeN (d00R De lYmE) 0M Z0NdEr $P0ReN Te kUnNeN RiJdEn.

Wat heb JIJ gedronken op de vroege morgen?????? Haha! (of ligt het aan mijn comp?)

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 08:17

XoNo schreef:

Als je nu al weet dat je geen kans maakt op een top 3 plaats, moet je het niet doen. Dan ben je gewoon een dief van je eigen portomonnee. Verder vind ik het niet te duur, het is en blijft een jackpotwedstrijd met 100% payback.

ships,zou ik mijn inschrijving nog kunnen laten vervallen???? Tong uitsteken
Ik weet dat ik met Sam(Tinker) geen enkele kans maak in de top 3.
Maarja ben wran lid en wilde eigenlijk wel deel uitmaken van deze jubishow Bloos

Ok nu wat ik eigenlijk wil schrijven.

Jezus Xono wat schrijf je weer een onzin Boos!
Waarom zou ik niet meedoen als wran lid aan een jubileum show????
Alleen omdat ik weet dat ik niet kan winnen?????
Ga toch spelen,vind dit een super belachelijke instelling.
Als iedereen zo denkt dan is het niet raar dat er zo weinig deelnemers per klasse zijn.

Allemaal gewoon inschrijven en meedoen,al is het maar dat de eerste prijs daardoor hoger wordt Cool

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 08:41

Anya schreef:

Er zijn westernsporen met gladde wielen. Is dat misschien een oplossing?
Geen puntjes, dus DA blij, toch wielen dus WRAN blij.

Apart computertaaltje heb je hoor.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 09:23

NiEt dR0NkEn. Ik g@ Ge\/\/00N MeT De tIjD MeE. eN MeT De b0kTd0eLgR0Ep. Je m0eT Er \/\/@T V00r 0VeR HeBbEn 0M De b0kKeR$ @@nJuH Te bInDeN Lachen

HeT G@@t eR0M D@T L@Nn@ EeN PuNtIg gEnEzEn \/\/0Nd v@n dE $@R©0iD HeEfT. eN \/\/IeLeN (00k hElE Z@©hTe hEb iK GePr0bEeRd) \/\/ErKeN 0p dIe bUlT @l$ PiZz@-$nIjDeR. pEtErV Vr@@G Nu @@n eEn mEt@@L Be\/\/ErKeR 0f eR IeT$ tE VeRzInNeN I$, \/\/@t \/\/eL Dr@@It, M@@r hElEm@@L @fGeR0Nd i$, z0d@t hEt nIeT D@T $nIj-eFfE©T K@N HeBbEn. Ik lEt eR \/\/El 0P MeT RiJdEn, M@@r @L$ hEt mI$G@@t, G@@t hEt g0eD Mi$. eN @l$ Er n0g eEn ©El v@n dIe $@r©0Id iN HeT BiNd\/\/EeF$El zIt, D@N HeB Ik k@n$ D@T HeT TeRuGk0mT In dE @gGrE$$iEvE V0Rm. En d@t \/\/iL Ik nIeT.

(vertaling via pb Clown )

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 16:56

Blaze schreef:
Jezus Xono wat schrijf je weer een onzin Boos!

Wat een kinderachtige reactie weer Als je nou niet begrijpt wat ik bedoel, kun je me het dan niet gewoon vragen ofzo?

Gelukkig heb jij geld genoeg om voor de lol mee te doen. Ik vind 15 euro of 25 euro per start niet voor de poes. Als ik al weet dat ik onderaan word geplaatst, dan vind ik het wel verstandig om me dan niet in te schrijven. Ik heb geen geld op mijn rug groeien, zoals jij.

Ik word kostmisselijk van dit soort domme reacties Blaze. Grow the f*ck up!

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 17:40

XoNo schreef:
Ik heb geen geld op mijn rug groeien, zoals jij.

Heeeee....weet jij iets wat ik niet weet? Cool

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 17:42

Sandra_H schreef:
XoNo schreef:
Ik heb geen geld op mijn rug groeien, zoals jij.

Heeeee....weet jij iets wat ik niet weet? Cool

*LOL* Nja, laat ik het zo zeggen...ik kan mijn geld wel beter besteden als ik van te voren al weet dat ik alleen de rest loop te spekken Haha! Misschien heel egoïstisch, maar we hebben niet allemaal geld als water.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 18:12

Zeg knul(ja blijkbaar zijn we weer daar beland Cool )als ik niet zou begrijpen wat je schrijft is het moeilijk voor me om een duidelijk antwoord te geven,aangezien ik heel duidelijk schrijf hoe ik over jouw mening denk mag je er vanuit gaan dat ik maar al te goed begrijp wat je schrijft.
wat ik niet begrijp is hoe jij het in je botte hersens haalt om te denken dat je in de verste verte iets afweet van mijn financiele situatie of dat je blijkbaar denkt daar een mededeling over zou mogen doen.

het feit dat jij vind dat je als je niet bij de beste 3 thuishoort je niet moet inschrijven voor een show die ter ere van een jubileum wordt gehouden en dat je dan beter je geld in je zak kan houden is en blijft belachelijk.(dat is wat je schrijft).
Misschien zijn er meer mensen die weten dat ze niet bij de top 3 horen,maar toch willen starten en die zich laten beinvloeden door jouw mening.En daardoor een mooie show mislopen omdat ze denken dat ze er niet thuis horen,omdat mr Xono ineens alles op een rijtje denkt te hebben.

Ik heb het over de mensen die gewoon lol hebben in het rijden met een paard waar ze van weten dat het niet tot de top hoort (zoals ik,die gaat starten met een super Tinker in de open pleasure) maar toch willen starten op een jubileum show van hun vereniging en niet hun paard gaan wegdoen omdat hij/zij niet tot de top hoort Cool .

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 18:30

Weet je wat...ik ga niet eens meer tijd verspillen aan zinloze discussies met iemand die ze zelf niet op een rijtje heeft. Het feit dat jij een knul (zo zie je mij duidelijk) constant belachelijk probeert te maken en mijn meningen onderuit haalt, getuigt niet echt van een volwassen vent.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 19:13

Oké, kan deze "discussie" hiermee dan ten einde zijn? Meningsverschillen zijn prima, maar dit soort persoonlijk gehak op elkaar is minder... Scheve mond
Mochten jullie toch nog verder elkaar van elkaars mening willen overtuigen, dan graag per PB Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 19:28

Terug naar het onderwerp dan maar weer? Haha!
Ik ga als eerste voorkeur uiteraard Horsemanship opgeven, als tweede Trail, derde Reining en vierde Pleasure.
In die volgorde zijn het ook mijn favoriete onderdelen. En ik hoop dat ik ze alle vier kan starten natuurlijk! Overigens is er ook een receptie waarin het bestuur weer gezoend mag worden geloof ik Tong uitsteken dus al weer reden genoeg om naar Marienheem te komen, he Peet? Knipoog