Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ann schreef:Bijkomend 'voordeel' hiervan is dat mocht dat ook niet goedliggen, het niet jouw schuld is als het zadel de rug van het paard verprutstAls ik jou was ging ik gewoon met het `goei merk`zadel van de eigenaar rijden. Als je er voorzichtig mee omspringt gebeurt er weinig mee. ...
Mellowtje schreef:Ik heb bij zo'n zadel gezien dat de knop er zomaar afbrak!![]()
Zegt wel iets over de kwaliteit!
Een brekende stijgbeugel (meestal als je in galop zit) is minder leuk
Jolande schreef:Het enige wat ik over zulke zadels kan zeggen is dat ze kwalitatief niet echt geweldig zijn, en ik heb gezien hoe een stijgbeugel bovenaan gewoon afscheurde. Dus ik zou het afraden.
Majo schreef:

gijsenkim schreef:Maar je gaat er toch wel van uit dat je veilig (heelhuids) op de plaats van bestemming aankomtAlle waar naar zn geld, je weet dat je nooit een goed nieuw zadel kan hebben voor 300 euro![]()
![]()
netzoals ik geen KLM service kan eisen als ik met BudgetAir reis![]()
![]()
Sugarmiss schreef:gijsenkim schreef:Maar je gaat er toch wel van uit dat je veilig (heelhuids) op de plaats van bestemming aankomtAlle waar naar zn geld, je weet dat je nooit een goed nieuw zadel kan hebben voor 300 euro![]()
![]()
netzoals ik geen KLM service kan eisen als ik met BudgetAir reis![]()
![]()
zadel gehad zal niet zeggen waar die wegkomt
maar ik ging er mee rijden eerst pleurden de beugels al uit elkaar en de hele bovenkant liet los met een heel klein regenbuitje verkleurde het zadel helemaal ik raad het je niet aan dan zou ik voor een beetje een goed merk gaan dan maar wat duurder maar daar kun je ook veel langer mee beter 1 goed zadel dan dat je steeds een flut gooeikoop zadel moet kopen en die steeds weer weg kunnen gooien omdat het van ellende uit elkaar valt..... Ranja schreef:Het zal toch niet weer eens heh.....
LuckySpirit schreef:Dalijk word het keer nat of gebeurt er wa mee....
Yessy schreef:als het echt een goed zadel is maakt natworden dus echt niet uit he

Sugarmiss schreef:Yessy schreef:als het echt een goed zadel is maakt natworden dus echt niet uit he
Een light-oil zadel kan regenvlekken krijgen die soms niet meer helemaal wegtrekken