[WN] wie kent die nieuwe beenbeschermers?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

wie kent die nieuwe beenbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 21:12

Hoi, ik zag op de site van Arthur's shop een nieuw soort, denk ik beenbeschermers in alle kleuren en met glitters, niet duur ook. Ze zien eruit als plastic, maar kan het niet goed zien. Er staat bij dat ze al veel verkocht zijn, dus wie heeft ze, hoe gaan ze om en hoe bevallen ze? Ik vind de proffesionals choice modellen mooi, maar hoor daar ook veel negatieve dingen over de klitteband en het nat worden, maar zoveel verschillende merken hebben dat soort ongeveer nu. Ze zijn wel iets goedkoper vaak en ik wil graag vooral achter wat steun. ik lees het wel, groetjes

Redneck

Re: wie kent die nieuwe beenbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:56

Wij hebben ze gehad, maar zijn toch weer terug bij Professionals Choice. De peesbeschermers die je bedoelt zijn wel fijn in gebruik en heel gemakkelijk schoon te maken, maar bij mij scheurden ze. Ook liet het klittenband bij één exemplaar los. Bovendien loop je met deze het risico dat je ze te strak omdoet, omdat ze minder elastisch zijn. Onze merrie liep op een gegeven moment kreupel. Uiteindelijk bleek dat aan de peesbeschermer te liggen, die zat te strak!

We hebben overigens al meerdere merken geprobeerd, maar we vinden Professionals Choice toch het beste.

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 21:43

Ik heb die beschermers ook en vindt ze wel fijn. Ik heb expres geen professionals choice genomen, omdat die zo nat worden als je in een natte bak rijdt en dat is 's winters zo lastig.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 13:07

Bedoel je die Davis beenbeschermers? Ik heb ze een tijd gebruikt, maar mijn merrie kreeg er wondjes van. Ik gebruik ook geen professional Choice meer omdat de temperatuur daar best in kan oplopen, en ik liever geen peesblessures heb door die hoge temperaturen. Op dit moment gebruik ik goedkope neopreen strijklappen bij de Hippodam vandaan, geloof 17 Euro per paar.