[WN] Reverse

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Francisca

Reverse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 22:35

Misschien een hele simpele vraag, maar toch.... Lachen
Als er een reverse wordt gevraagd tijdens de pleasure, dacht ik altijd dat dat was met hoofd en hals recht en dan schuin weer terug naar de hoefslag. Maar is dat ook zo? Ik zie regelmatig tijdens wedstrijden dat er een soort half cirkeltje wordt gemaakt.
Wie weet hoe het echt moet? Verward

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 14:11

Je bedoelt stoppen en dan omdraaien vanuit stilstand. Zo hoort het dus niet. Gewoon in stap/draf blijven en een klein cirkeltje maken.
Helaas zie je het nog vaak fout en er is dan ook veel onduidelijkheid over.

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-02 14:19

Hoi,

Bedankt voor je antwoord, maar dat bedoel ik eigenlijk niet. Ik weet dat je door moet gaan in de stap of de draf, maar als je dan verandert van richting zie je de ene dus echt in een boogje terug gaan naar de hoefslag. Maar ik dacht eigenlijk dat je met hoofd en hals recht moet blijven en dan in een rechte (schuine) lijn weer terug naar de hoefslag en als je dat lukt zelfs zijwaarts in een schuine lijn terug naar de hoefslag. Nou ja, het is ook niet zo heel erg belangrijk hoor, maar elke keer als ik in de pleasure meedoe en ze vragen de reverse, denk ik van o ja, en nu: rechte lijn of bochtje. Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 14:23

Nee helaas kan ik je daar niet verder mee helpen, maar er zijn hier vast meer pleasure fanatici,
Ik heb vroegert wel geleerd dat je altijd moet kijken in de richting die je uitgaat, maar ja dat was ' engels' he.. Lachen