[WN] hoe en wat van starten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hobbelheks

hoe en wat van starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-05 17:03

doordat ik nu mede door anderen toch wel begin te twijfelenof ik al zou starten, voor de ervaring is het misschien wel erg leuk Bloos,
wil ik graag weten hoe en wat met inschrijven.
moet je lid zijn van de wran?
hoe zit het met startnummers?
kortom ik wil alles weten over het inschrijven kan iemand me hier meer over vertellen?

Chantalleke

Re: hoe en wat van starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 17:09

Voor maar een keer een wedstrijd rijden hoef je niet lid te wezen van de WRAN.

Je moet echter wel een startnummer aanvragen (of dit moet veranderd wezen met de ALV )

Inschrijfformulier vraag je op via internet ( www.westernsport.nl) of bij de organisator!

En voor de rest.... weet niet (moet voor mezelf al diep nadenken want het is voor mij automatisme)

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-05 17:20

en waar vraag ik die startnummers aan? en hoe lang duurt het voordat ik die heb Bloos jeetje wat een leek ben ik he Lips are sealed

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 18:59

Ik heb een bevestiging gekregen dat mijn startnummer is aangevraagd en daarna nooit meer wat gehoord of gekregen?
Iemand een idee? Of hebben jullie dit ook? Bloos

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-05 21:06

zo startnummers zijn aangevraagd, nu nog een inschrijffomulier Nagelbijten / Gniffelen

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 23:06

Voor een inschrijfformulier bel of mail je de organisatie. Dan heb je het een paar dagen later thuis. Lid zijn van bijvoorbeeld de Wran is niet nodig, maar je betaalt dan wel een hoger inschrijfgeld per onderdeel. Meestal worden de beginnersonderdelen 's morgens gereden en de amateur en open 's middags/'s avonds.
Je moet doorgeven welke onderdelen je wilt starten. En als je niet zeker weet welke onderdelen je wilt starten, kun je altijd (als er plaats is) bijschrijven. Bijvoorbeeld als het lekker gaat, toch nog reining starten terwijl je je er niet voor opgegeven hebt.

Of je meerdere onderdelen wilt starten, hangt van jouw kunnen en je paard af. Ik heb bij B'elanna gemerkt dat drie toch wel het maximum is. Een vierde keer gaat ze echt met voelbare tegenzin de bak in. Dan vindt zij dat ze klaar is. Bovendien ben ik het dan meestal ook wel zat (dan heb je met pauzes en inrijden mee toch al behoorlijk lang op je paard gezeten. Maar ik ken ook wel mensen/paarden die geen problemen hebben met alle onderdelen starten. Dus je moet het gewoon even bekijken/aanvoelen.

Succes in ieder geval!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 23:07

Op D-wedstrijden in de beginners hoef je geloof ik geen startnummer aan te vragen! (of heb ik dat nou fout Clown )

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-05 11:35

zo net ook gemaild voor een inschrijfformulier, als nu alles goed blijft gaan zijn wij 2 april de lachtertjes van de beginners Haha!

LindaVelings

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 12:25

klaasjuhhh schreef:
Op D-wedstrijden in de beginners hoef je geloof ik geen startnummer aan te vragen! (of heb ik dat nou fout Clown )

Op D-wedstrijden mogen de organisatoren extra "beginnende beginners" onderdelen uitschrijven en daarvoor is geen startnummer nodig Haha!