Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
calemity_jane schreef:wat voor een soort pleasure gaan we doen?????
Jannie schreef:schrijven ze voor de appaloosas amateurklassen uit, heb ik geen amateurkaart meer aangevraagd
![]()
Ik dacht dat is niet nodig wat er worden alleen maar open klassen uitgeschreven........
Weet iemand of ik die alsnog kan aanvragen?????
Dance schreef:Jannie schreef:schrijven ze voor de appaloosas amateurklassen uit, heb ik geen amateurkaart meer aangevraagd
![]()
Ik dacht dat is niet nodig wat er worden alleen maar open klassen uitgeschreven........
Weet iemand of ik die alsnog kan aanvragen?????
Als er amateurklassen worden uitgeschreven kun je op de wedstrijd zelf een amateurkaart aanvragen. Die nu nog bij de ApHC aan te vragen zal eventueel te lang duren en dan moet je er toch nog eentje kopen. Tevens moet op de aanvraag voor een amateurkaart een handtekening meegeleverd worden van een "good standing" lid van de ApHC. Daar lopen er op de wedstrijd beslist een paar van rond
). Even kijken hoe hij het weer oppakt, als hij fit is doe ik zeker een paar onderdelen mee! 
Happiness schreef:Hoelaat begint het eigenlijk?
op het inschrijfformulier kan ik dat niet vinden of ik ben blind of het staat er niet op
Happiness schreef:Ik zie 3 keer Two year old geldings maar ik weet niet welke halter is?
Wie weet dat wel
dankje
Desiree01 schreef:Happiness schreef:Ik zie 3 keer Two year old geldings maar ik weet niet welke halter is?
Wie weet dat wel
dankje
De ene is voor de appies en de andere voor de paints, maar welke voor welke geen idee, staat er ook zo duidelijk op.
jeddah schreef:Happiness, jij moet nr 25 hebben.
De show begint met de Appy Halter, daarna de Paint halter, die begint zo te zien na de Most Colorfull van de Appys.
Het is inderdaad niet echt duidelijk!
hoe weet je dat ?
ongeveer) Happiness schreef:
Dankjehoe weet je dat ?
(nu nog weten hoelaat ik dan moet beginnenongeveer)
jeddah schreef:Happiness schreef:
Dankjehoe weet je dat ?
(nu nog weten hoelaat ik dan moet beginnenongeveer)
Omdat het met de Appys begint, dus de eerste Geldings is niet voor Paints, dan is de tweede Geldings is de enige die over blijft, de rest is Amateur of Breedingstock.