[WN] Trainingsstal Starnmeer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Trainingsstal Starnmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 17:28

Citaat:
Trainingsstal Starnmeer, Starnmeer 2, 1488 AC Starnmeer. Instructie: Evelien Geerlof en Henk van Amstel, 06-20897367

Heeft iemand ervaring met trainingsstal Starnmeer, ik ben nl opzoek naar zgn "westernmanege's" omdat ik graag western wil rijden over een tijdje. Ik heb geen website ofzoiets gevonden, en ik heb toch liever dat er mensen zijn die (liefst goede Haha! ) ervaringen hebben daar.

Het is dus de bedoeling daar te gaan lessen (wekelijks neem ik aan Tong uitsteken ), ik rij iets van 5 jaar Engels, maar ik denk dat ik me prettiger voel bij western. Maar ik heb dus echt helemaal geen ervaring met westernrijden.

Authentic

Re: Trainingsstal Starnmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 20:20

Als iemand trouwens iets weet wat iets dichterbij C'cum ligt waar je normaal les kan krijgen is dat ook goed Schijnheilig .

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 21:13

PB Cassidy hier op Bokt die staat daar met haar paard. Er is nog een bokker die daar staat. Maar ben de naam vergeten Bloos

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 10:02

Meld zich Haha!. Trainingsstal Starnmeer heeft (nog) geen website, maar daar wordt aan gewerkt. Ik sta er met twee paarden en ben er heel tevreden. De lessen zijn goed en de paarden braaf en goed opgeleid, en de mensen zijn er heel aardig en heel gezellig. Lessen worden buiten gegeven, er is beschikking over twee buitenbakken en na de lessen is er mogelijkheid om in de kantine nog wat te nuttigen.

Maar ik kan hier wel de loftrompet gaan afsteken, je zult het toch zelf moeten ervaren, want uiteindelijk is het allemaal heel subjectief. Ik zou zeggen, kom eens langs, als je me laat weten wanneer je komt kan ik er voor zorgen dat ik er ben, maken we er meteen een mini-meeting van. Lijkt met erg gezellig !

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 21:00

hai onze merrie quinchy staat daar nu net een maandje
om zo te bevallen.

voor zo ver ik er dus wat van kan zegen,
is het een gezellige stal Haha!

Ik zelf heb de lessen niet gezien maar mijn moeder wel
en die vind het er goed uitzien.

maar wat cassidy al zei je kan beter zelf is langs gaan Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 21:08

Bedankt voor jullie reactie Haha! ,

Ik ben zeker van plan te gaan kijken, maar als iedereen nou had gezegd dat het daar echt prut was dan had ik al geen moeite gedaan Tong uitsteken . Ik weet alleen nog niet wanneer ik ga kijken, maar ik heb al geregeld met m'n pa dat we daar een keertje langshuppen om een kijkje te nemen Vork .

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 22:24

Gewoon doen! In het weekend is het altijd extra gezellig, en met het mooie weer dat er aankomt is het er prima toeven. En vooral het jonge grut wat weer geboren wordt (er wordt ook gefokt) is gewoon zo ontzettend schattig om te zien. Om op te vreten, die ukkies.

spotlesstari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 12:12

ja ik sta daar ook en ik vind het super gezelllig ik ben 16 jaar oud en voor de jongere is het er ook heel leuk.dus ik zou zeker even komen kijken. Pling Haha! *LOL* *o/* OK dan!

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 17:22

Mijn vriendin rijdt daar, ik ben ook weleens meegeweest. Ik vond de mensen daar erg aardig en het was er gezellig. Mijn vriendin vindt het daar ook erg leuk... Knipoog

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 17:47

Cassidy schreef:
En vooral het jonge grut wat weer geboren wordt (er wordt ook gefokt) is gewoon zo ontzettend schattig om te zien. Om op te vreten, die ukkies.

Dat kan ik dus niet weerstaan Vork .

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 23:58

Henriette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 08:13

Klopt, maar die is al lange tijd niet meer onderhouden!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 10:13

En helaas zijn de routebeschrijving en de foto's van de accomodatie van die community verwijdert.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 11:12

Dag Jus_dOrange,

Ik wil ook wel even wat kwijt over deze stal, en met name over Evelien zelf.
De eerste drie jaren dat onze dochter steeds verslingerde aan het paarden rijden raakte, kwamen wij bij Evelien terecht. Nu acht jaar daarna, weten wij zeker, dat als wij toen die keuze niet gemaakt zouden hebben, dat mijn dochter Ilona, nooit gereden zou hebben, waar wij ons nu in begeven. De basis, die er voor nodig is, om überhaupt goed paard te kunnen rijden, heeft Ilona van haar geleerd, en kan je nog steeds duidelijk in haar rijstijl terug zien.
Dus onze ervaring is duidelijk, positief.

Peter Vet

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 12:18

Dat klinkt zeker positief Haha! , bedankt voor je reactie.

Annebell_001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 13:10

Hai,
Ook ik les elke week bij Evelien nu nog op manege paarden maar straks met mijn eigen merrie. *o/*
Mijn merrie heeft er toen ze klein was in de veulenopfok gestaan! (dat hebben ze ook Knipoog )
Haha! Ik vind het in 1 woord TOP! OK dan!

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 09:26

Ja Starnmeer is zeker gezellig .......leuke paarden (haha Joelyn komt ook bij Evelien vandaan) en je bent er altijd welkom.........
Ik kom eerdaags ook weer eens kijken.....altijd leuk als er klein grut rond loopt.....
En vrolijk wanneer gaat jullie merrie bevallen.....

groetjes Charita en Joelyn

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 20:32

ze is bij de een op 15 maart uitgereknt en bij ander 24 maart dus daar ergens tussen in Haha! of daarna ken natuurlijk ook Knipoog

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 21:02

vrolijk schreef:
ze is bij de een op 15 maart uitgereknt en bij ander 24 maart dus daar ergens tussen in Haha! of daarna ken natuurlijk ook Knipoog

hahha nou dan mag ze wel eens gaan opschieten......als het veulen er is kom ik een keertje langs Haha! .....wel beschuit met muisjes (ratjes) dan he..........

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 21:27

charene schreef:
vrolijk schreef:

hahha nou dan mag ze wel eens gaan opschieten......als het veulen er is kom ik een keertje langs Haha! .....wel beschuit met muisjes (ratjes) dan he..........

haha leuk , zal ik voor zorgen Haha!