[WN] Goedkope chaps bij Divoza

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Goedkope chaps bij Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 20:54

Ik was vandaag even bij Divoza in Heteren (soort van afkicken na Equitana Clown ) en toen zag ik een doos met allerlei chaps. Verschillende kleuren en maten van S tot XL voor de zeer schappelijke prijs van nog geen 10 Euro.

Natuurlijk kun je de kwaliteit niet vergelijken met bekende merken, maar ze zagen er stevig genoeg uit iig.
Prima voor de startende ruiter, de kleinere beurs of mensen die snel tevreden zijn Haha! , die kunnen hier een leuke aanbieding aan hebben.

Ik dacht ik meld het even Clown

hobbelheks

Re: Goedkope chaps bij Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 21:16

kijk goede tip en laat ik nu net aankomende week jarig zijn Schijnheilig
je zou bijna denken dat er iets los te peuteren moet zijn bij mijn ouders he *LOL*

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 08:44

Ik heb ooit chaps bij divoza gekocht en er 3 keer meegereden. Ze kruipen omhoog met als gevolg dat je een hele bult leer hebt op een plek waar je dat echt niet wilt..... En dan komt natuurlijk je broek er aan de onderkant uit. Dus kijk heel goed naar wat je koopt want het is niet duur maar als ze niet goed zijn heb je er ook niets aan.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 12:26

Mijn allereerste chaps heb ik ooit bij Divoza gekocht en ik heb ze nog steeds.
Ik heb ze destijds wel speciaal laten maken omdat ik lange benen heb en de standaard chaps dus te kort waren. Ze hebben toen gewoon een standaard maat wat langer gesneden voor mij. (ze maakten ze toen in ieder geval nog zelf).
Ik heb er veel plezier van gehad op buitenritten (droge/warme benen met nat/koud weer) en een trektocht (was de enige met chaps en de enige die z'n broek en benen niet kapot had van de meidoornstuiken waar we op een gegeven moment langs kwamen Haha! )

Als het nog steeds dezelfde kwaliteit is zijn het prima 'werk'chaps. Die van mij zijn van een goede kwaliteit suede en er mankeert nog helemaal niets aan. Ze zijn vooral in het begin wel stug en voor de show vind ik ze dus te 'zwaar' omdat ze toch redelijk dik zijn.

alpenquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 20:40

Zoals Francis al zei; de standaard maat van deze chaps zijn gebaseerd op de engelse ruiter die hier zijn rijlaarzen onder draagt. Dus zijn ze een stuk korter dan de western-chap. Ook zij ze een stukje smaller aande onderkant. Hier op bokt is Sun die je persoonlijk chaps wil aanmeten en maken. Maar dat kost wel iets meer dan 10 eurie Knipoog

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 21:26

mij zijn ze gewoon bedoeld om in de regen te kunnen rijden, dus lijkt me oke Knipoog