[WN] Iemand die westernles aan mij kan geven

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

radnah2

Iemand die westernles aan mij kan geven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 20:25

Ik woon in heerhugowaard (noord-holland) en heb totaal geen ervaring met westernrijden (heb het wel gezien maar zelf nog nooit gereden).

Ik zoek dus iemand die mij westernles wil geven. In iedergeval de basis dingetjes Haha! voor een niet te dure prijs. Ik heb op dit moment nog geen westernspullen maar wil die wel gaan aanschaffen omdat ik dat lekkerder vind rijden. Bloos Ik heb een eigen paard en dat is een dravermerrie van 4 jaar oud. Ik heb haar tot nu toe recreatief en beetje dressuurmatig gereden.

Chantalleke

Re: Iemand die westernles aan mij kan geven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 20:41

Ben je mobiel met je paard of moet het thuis gebeuren?

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 23:53

Chantalleke schreef:
Ben je mobiel met je paard of moet het thuis gebeuren?

sorry moet thuis gebeuren. Heb helaas geen trailer. Als het in de buurt is dan wil ik nog wel te paard erheen gaan.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 23:56

Kijk mijn instructrice geeft les in Slootdorp en dat is 20 minuutjes met de trailer. Maar met het paard niet te doen! Helaas.

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 23:57

Chantalleke schreef:
Kijk mijn instructrice geeft les in Slootdorp en dat is 20 minuutjes met de trailer. Maar met het paard niet te doen! Helaas.

nee helaas is dat te ver.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 10:56

Lijkt mij trouwens handiger als je zelf de basisdingetjes leert op een paard dat daar voor is opgeleid, voordat je zelf (die geen western kent) op een paard (dat het niet kan) gaat rommelen.
Dus als je mobiel bent (zonder paard) dan zou ik je aan willen bevelen om bij de instructrice van Chantalleke te gaan lessen, of anders bij ons op stal (is een westernstal in de buurt van Alkmaar).

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 13:51

Cassidy schreef:
Lijkt mij trouwens handiger als je zelf de basisdingetjes leert op een paard dat daar voor is opgeleid, voordat je zelf (die geen western kent) op een paard (dat het niet kan) gaat rommelen.
Dus als je mobiel bent (zonder paard) dan zou ik je aan willen bevelen om bij de instructrice van Chantalleke te gaan lessen, of anders bij ons op stal (is een westernstal in de buurt van Alkmaar).

Ik ben zelf 17 jaar dus te jong voor autorijden maar zal bespreken of mijn moeder me zou kunnen brengen maar het liefst ga ik in de buurt zodat ik dan tegen de tijd dat ik met eigen paard kan er nog steeds heen kan. Maar iedereen z'n eigen mening erover want iemand die ik ken vind juist weer dat je op je eigen paard moet beginnen. Maar ikzelf weet het niet en maakt mij ook niet zoveel uit.