[WN] Peatchtree western Ranch

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Reaper

Peatchtree western Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 15:04

heey!

ik heb bij de peachtree western rach gereden...
alleen nu zijn ze failliet..
Weet iemand wat er met de paarden is gebeurd??

Jolande

Re: Peatchtree western Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 16:48

Volgens mij is een deel van de paarden (mee) verkocht, en een deel gehouden. De peachtree heet tegenwoordig discovery ranch.

SillytheKid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 16:57

De oude eigenaren hebben een ander privestalletje in de buurt. Je kunt me altijd pb'en als je nog meer wilt weten Lachen
Groetjes Sylvie

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 17:49

SillytheKid schreef:
De oude eigenaren hebben een ander privestalletje in de buurt. Je kunt me altijd pb'en als je nog meer wilt weten Lachen
Groetjes Sylvie

En daar sta ik nu, onwijs gezellig! De lespaarden zijn daar naartoe meeverhuisd, er wordt nog steeds lesgegeven. Lachen

Reaper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 16:39

Cool!!!

Ik ben trouwens Nathalie..

reed eerst bij jullie in de les...

Maar nu rijd ik helemaal niet meer...

ik mis het wel Huilen

SillytheKid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 19:20

Zie mn pb Lachen Haha wel toevallig!

K@rin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 13:07

Citaat:
De peachtree heet tegenwoordig discovery ranch.

En daar begint het nu ook allemaal een beetje op orde te komen. Moeilijk hoor, andermans puin ruimen, en vertrouwen terugwinnen. Maar heb er alle vertrouwen in dat de nieuwe eigenaren het voor elkaar krijgen.
Pensionstallen lopen weer wat vol, Wendy van Osch geeft weer maandelijks een dag clinics, en de hele aankleding en omgeving wordt zo voor en na weer opgepoetst, gerepareerd en gekuisd. Gaat nog wel even wat tijd in zitten, maar Sterksel is wel weer een gezellige ranch rijker.

@Toekie: Hoorde dat het bij jullie steeds meer overgaat op engelse pensiongasten omdat de bodem niet western geschikt is? Jullie staan toch bij op een spring/handelsstal? Wel mooie uitrijmogelijkheden daar.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 13:19

K@rin schreef:
En daar begint het nu ook allemaal een beetje op orde te komen. Moeilijk hoor, andermans puin ruimen, en vertrouwen terugwinnen. Maar heb er alle vertrouwen in dat de nieuwe eigenaren het voor elkaar krijgen.

@Toekie: Hoorde dat het bij jullie steeds meer overgaat op engelse pensiongasten omdat de bodem niet western geschikt is? Jullie staan toch bij op een spring/handelsstal? Wel mooie uitrijmogelijkheden daar.

Jeetje K@rin, wat wil je hier nou mee bereiken? Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt over die bodem en een spring/handelstal?? Ik ben blij dat je wel vind dat we mooie uitrijmogelijkheden hebben. Kan ik weer rustig slapen. Gaaaap Sorry moddies dat ik het niet via pb zeg, maar daar heeft K@rin blijkbaar ook niet de behoefte aan, vandaar...

Wat mij betreft mag hier een slotje op, ik en Sillythekid hebben al contact met topicstarter. Is een oude bekende van ons. Lachen

K@rin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 18:24

Wat krijgen we nu? Heb niet het idee dat ik iets verkeerds heb gezegd. Als ik fout zit, kun je dat toch gewoon even corrigeren.
Niet beter te weten dat jullie op Crown Stables onderdak hebben, en dat Shelly van oorsprong daar een handelsstal in de engelse tak van de paardensport runt en dat de binnenbak daarvoor is aangelegd. Als mijn gegevens niet kloppen, kun je dat toch gewoon hier neer zetten.

Het is nu eenmaal wat ik gehoord heb, kan ik er toch maar beter naar vragen, dan het zomaar aannemen. Is zo'n forum toch voor bedoeld.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 19:04

Ik voel me vereerd dat je zo geïnteresseerd in ons onderkomen bent. Als je ECHT uit zou zijn naar een antwoord zou je het gewoon via pb gevraagd hebben. Dit heeft een heel andere bedoeling.

Daarnaast snap ik niet wat de topicstarter (en heel bokt) hier aan heeft. Verward

Toekie schreef:
Wat mij betreft mag hier een slotje op, ik en Sillythekid hebben al contact met topicstarter. Is een oude bekende van ons. Lachen

SillytheKid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 19:24

Niet zo ruzien dames Tong uitsteken De moddies doen er vast wel een slotje op als het hun nodig lijkt Lachen

Haha op bokt zijn er zoveel nutteloze dingen (waaronder dit wat ik nu zeg) waar niemand wat aan heeft. Kijk maar naar al die persoonlijk uitbarstingen en saaie berichtjes..

K@rin ik vind het op zich wel goed WAT je wil vragen maar de manier WAAROP gaf een beetje de indruk dat je kritiek levert op de oude eigenaren en dat je de nieuwe de hemel inprijst..
Vandaag Toekies ietwat vijandige reactie denk ik, wij zijn (ik helaas alleen gevoelsmatig) een beetje meeverhuisd en ons hart ligt niet echt meer in Sterksel, maar nu dus meer in Heeze..

Groetjes Sylvie

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 21:27

Dames. Dit geruzie is nergens voor nodig. K@rin stelt een vraag. Die kan gewoon beantwoord worden. Daar lijkt me niks mis mee. Maar als je er zo kregel op ingaat, lijkt het wel of de vraag van K@rin veel meer waarde krijgt. Das toch zot? Je kunt toch gewoon antwoord geven Lachen

Ik zie geen reden hier een slotje op te zetten. De vraag kan gewoon beantwoord worden met ja/nee/misschien en een toelichting.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 11:20

Anya schreef:
De vraag kan gewoon beantwoord worden met ja/nee/misschien en een toelichting.

Welke vraag??

Anya schreef:
Ik zie geen reden hier een slotje op te zetten.

Citaat:
4. Reacties moeten rechtstreeks te maken hebben met het bericht waarop je reageert. Off topic-reacties kunnen worden verwijderd.

Verward

Ferrymaid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 11:55

Toekie, voor een studente journalistiek zou je je beter in de teksten moeten kunnen verplaatsen dacht ik.
Je reactie is niet objectief en je blaast iets op wat er niet is.
Lezen is ook een kunst!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 12:09

Ferrymaid schreef:
Toekie, voor een studente journalistiek zou je je beter in de teksten moeten kunnen verplaatsen dacht ik.
Je reactie is niet objectief en je blaast iets op wat er niet is.
Lezen is ook een kunst!

Gelukkig ben ik wel zo netjes om je gewoon even een pb te sturen.

Ferrymaid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 18:01

Heb geen enkel probleem met pb en heb je geantwoord, maar als je vuur start moet je het niet op een andere plek proberen te blussen.
Insinueer dus niet dat jij de enige hier bent met fatsoen, dat is beledigend en niet nodig.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 10:08

Wat jammer nu weer dat een topic ineens zo'n wending moet krijgen.
Kom op dat kan ook anders.
Graag vanaf nu op een vriendelijkere manier met elkaar babbelen anders gaan we het inderdaad afsluiten.
Kortom, het is aan jullie of er een slotje noodzakelijk is op dit topic.