Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SillytheKid schreef:De oude eigenaren hebben een ander privestalletje in de buurt. Je kunt me altijd pb'en als je nog meer wilt weten
Groetjes Sylvie
Haha wel toevallig! 
Citaat:De peachtree heet tegenwoordig discovery ranch.
K@rin schreef:En daar begint het nu ook allemaal een beetje op orde te komen. Moeilijk hoor, andermans puin ruimen, en vertrouwen terugwinnen. Maar heb er alle vertrouwen in dat de nieuwe eigenaren het voor elkaar krijgen.
@Toekie: Hoorde dat het bij jullie steeds meer overgaat op engelse pensiongasten omdat de bodem niet western geschikt is? Jullie staan toch bij op een spring/handelsstal? Wel mooie uitrijmogelijkheden daar.
Sorry moddies dat ik het niet via pb zeg, maar daar heeft K@rin blijkbaar ook niet de behoefte aan, vandaar...

Toekie schreef:Wat mij betreft mag hier een slotje op, ik en Sillythekid hebben al contact met topicstarter. Is een oude bekende van ons.
De moddies doen er vast wel een slotje op als het hun nodig lijkt 

Anya schreef:De vraag kan gewoon beantwoord worden met ja/nee/misschien en een toelichting.
Welke vraag?? Anya schreef:Ik zie geen reden hier een slotje op te zetten.
Citaat:4. Reacties moeten rechtstreeks te maken hebben met het bericht waarop je reageert. Off topic-reacties kunnen worden verwijderd.
Ferrymaid schreef:Toekie, voor een studente journalistiek zou je je beter in de teksten moeten kunnen verplaatsen dacht ik.
Je reactie is niet objectief en je blaast iets op wat er niet is.
Lezen is ook een kunst!