het was een onderlinge manege-wedstrijd, beginners-rubriek, en bij het uitdelen van de lintjes was de eerste opmerking van de jury in de trant van: bij pleasure moet het er ontspannen uitzien en de enige die niet heeft zitten rukken en plukken aan haar pony was.... ik dus
Op dat moment wist ik al dat ik eerste was, ik had nl niet echt fouten gemaakt (jaja, ik had echt op zitten letten
). Begrijp me goed, ik ben echt trots op mijn eerste plaats, het was pas mijn 2e wedstrijdje en het voelde echt als een beloning voor hard werken, maar tochIedereen weet toch wat de pleasure inhoudt? Je weet toch dat je niet aan je teugels mag klooien (als de jury kijkt...
). Mijn pony liep niet met haar hoofd laag en ontspannen, de houding liet veel te wensen over, de overgangen waren weliswaar pluk-loos maar niet allemaal zoals het hoort.... ik ben tenslotte een beginnende manege-ruiter!Ik heb gewonnen omdat de rest er een potje van maakte (afgezien van de scholende ruiters, die waren hun paard gewoon aan het opvoeden!), om even lekker kort door de bocht te gaan, hebben jullie dat weleens meegemaakt?

en vooral op Billy 
*om hetzo maar te noemen*