Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sugarmiss schreef:Krijg je ook een lijstje bijgeleverd wie dat dan zijn ??

Sugarmiss schreef:@Chris: ik kan me wel vinden in je antwoord, maar als je onbekend bent op wedstrijdgebied dan weet je vaak ook niet wie die mensen zijn. Laat staan dat je er een adres van hebt om ze aan te schrijven om je 'toestemming' te ondertekenen.
Als je op een manege rijdt zullen er vaak meerdere mensen staan die wedstrijden starten (ook in de beginners) en dan ken je ze. Maar als dat niet zo is ??
Sugarmiss schreef:@Chris: ik kan me wel vinden in je antwoord, maar als je onbekend bent op wedstrijdgebied dan weet je vaak ook niet wie die mensen zijn.
Citaat:geldt deze toestemming voor minimaal één
wedstrijd en maximaal voor de duur van het lopende wedstrijd seizoen
, maar mag er dus de rest van het seizoen ook mee starten
Frayba schreef:
Dáárvoor hebben we nu die "beginnende-beginners" klasse: de ORGANISATOR bepaalt daar wie op welk paard startgerechtigd is, en niet de WRAN meer.
Groeten,
Chris.
Citaat:308. (toevoegen) Het WRAN bestuur kan een persoon, ingedeeld in de “B”, “G”, of “A”
categorie, toestaan om op het paard dat in persoonlijk eigendom is van een andere persoon,
ingedeeld in de “B”, “G’, of “A” categorie, te starten in de beginners- resp. amateurklasse.
Citaat:en
door tenminste twee andere ruiters, ingedeeld in dezelfde categorie als de aanvrager, ondertekend
te worden. Indien het bestuur besluit toe te stemmen, geldt deze toestemming voor minimaal één

Yorel schreef:Citaat:308. (toevoegen) Het WRAN bestuur kan een persoon, ingedeeld in de “B”, “G”, of “A”
categorie, toestaan om op het paard dat in persoonlijk eigendom is van een andere persoon,
ingedeeld in de “B”, “G’, of “A” categorie, te starten in de beginners- resp. amateurklasse.
Het houdt dus in dat mensen niet op manegepaarden mogen starten toch? Wij hebben namelijk een paar meiden op de manege die hun "verzorgpaardje" zelf hebben afgericht (wel onder begeleiding, voordat daar weer commentaar op gegeven wordt). Deze meiden rijden 1 a 2 keer in de week les op deze paardjes en verder rijden nog 2 a 3 keer in de week vrij. Maar aangezien deze paardjes eigendom zijn van de manege eigenaresse (die dus onder de professionals valt) mogen ze nu nog steeds niet starten op WRAN erkende wedstrijden of zie ik dit nu verkeerd?