[WN] Western Riding Achterhoek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Canis

Western Riding Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 15:36

Hallo paardenfanaten,

Wie o wie kan mij helpen?

Probleem:
Ik zou graag rijles willen nemen in Ruurlo bij SWRA maar helaas heb ik geen trailer tot mijn beschikking. Aangezien ik in Lochem woon is dat natuurlijk wel nodig. Huilen

Daarom is mijn vraag:"Zijn er toevallig mensen die uit Lochem of Vorden komen, die rijlessen volgen bij SWRA en die nog een plekkie vrij hebben in de trailer, zodat ik mee kan liften?"

Hoewel de kans klein is, hoop ik toch dat er wat mensen zullen reageren.

laukjefreak

Re: Western Riding Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 15:51

hallo canis!
ik rijd zelf bij de SWRA en ben er iederedag te vinden Bloos
maargoed volgens mij is er niemand uit lochem of vorden! ik ken het probleem mijn verzorgpony`s (western) staan en in eibergen en in ruurlo bij de SWRA Knipoog lekker handig dus.
kan je niet een trailer van iemand lenen? dat doe ik namelijk wel altijd!
bij de SWRA hebben ze ook manege ponys dus je kan ook gewoon op een lespaard komen rijden Ach gut
groetjes lotte

Canis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 14:52

laukjefreak schreef:
hallo canis!
ik rijd zelf bij de SWRA en ben er iederedag te vinden Bloos
maargoed volgens mij is er niemand uit lochem of vorden! ik ken het probleem mijn verzorgpony`s (western) staan en in eibergen en in ruurlo bij de SWRA Knipoog lekker handig dus.
kan je niet een trailer van iemand lenen? dat doe ik namelijk wel altijd!
bij de SWRA hebben ze ook manege ponys dus je kan ook gewoon op een lespaard komen rijden Ach gut
groetjes lotte

Hallo Lotte,

Bedankt voor je reactie, maar ik heb natuurlijk niet een eigen paard om vervolgens op een manege paard te lessen. De paarden bij SWRA zijn heel goed hoor, maar daar gaat het nu niet om.

Een trailer lenen wil dus niet lukken. Ook heb ik al geprobeerd om een kosten plaatje voor de aanschaf van een trailer te berekenen. Dan kom je toch nog wel erg hoog uit. Helemaal omdat ik dan E achter B nodig heb ivm mijn auto en omdat ik de trailer nergens zomaar neer kan zetten; dus stalling moet betalen....

Een trailer huren is ook te duur. E25,- per dag en dat is dan bij een hele goedkope dealer.

Daarom dacht ik: "Ik trek de stoute schoenen aan, vraag om een lift en kijk wat er gebeurd."

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 16:20

ik zal een vragen bij ons maar vrees het ergste. Ach gut
ik weeet niet precies waar henla_tent@bokt vandaan komt en hoe zij met de auto naar de4 SWRA komen maar mischien kan je het eens bij haar proberen? Pling

Canis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 19:01

laukjefreak schreef:
ik zal een vragen bij ons maar vrees het ergste. Ach gut
ik weeet niet precies waar henla_tent@bokt vandaan komt en hoe zij met de auto naar de4 SWRA komen maar mischien kan je het eens bij haar proberen? Pling

Wie is/zijn henla_tent@bokt.nl?

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 19:06

Haha! henla is voornaam tent is haar achternaam zij rijd ook bij ons en komt geloof ik 1x in de 2 weken bij ons om te lessen ze heeft bij ons op stal stage gelopen en daarna impact van pacster@bokt overgekocht en nu komt ze met hem bij ons lessen ik geloof dat zij uit deventer komt vandaar.

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 20:22

Ik kom wel langs lochem als we gaan lessen, alleen rij ik vaak met iemand mee. Dus dan zijn we al met zijn 2en.
Heb zelf ook een 2 paards trailer, maar er mag dan nog maar 1 pony in, anders is het te zwaar voor achter de auto. Dus helaas.
Ken het probleem maar al te goed om afhankelijk te zijn van anderen. Gelukkig hebben we nu net een andere auto die een trailer mag trekken. Nu moet ik alleen zelf nog mij E rijbewijs halen. Tot die tijd ben ik ngo steeds afhankelijk van iemand met een E die me brengt.

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 16:50

Clown oke die valt dus af!
umzz Laura dan? ik weet niet waar die van daan kotm hoor Henla weet jij dat toevallig en dna d e4Laura stagaire Clown

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:01

Nee, ik heb geen idee

Canis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 09:25

Hmmmm,

Best jammer, maar ik vind het zo wie zo erg aardig dat jullie iets proberen te regelen.

Henla zou je mij kunnen vertellen waar jij je trailer hebt staan? Heb jij thuis een plaatsje of heb jij ook ergens anders stalling moeten regelen?

Groetjes,
Canis

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 18:56

Ik heb de trailer bij huis staan, maar er zijn ook wel caravanstallingen waar je een trailer mag stallen.

Canis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 11:29

Hoi Henla,

Heb je enig idee wat een normale prijs is voor het stallen van een trailer?

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 20:42

ik denk dat je dat bij iemand bij jullie in de buurt moet vragen! er zit vast wel iemand in lochem die een trailer stalling heeft oid!