[WN] Wran vraag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Wran vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 11:48

Zit een beetje op de site te lezen over lidmaatschap, maar

Citaat:
U.....
....krijgt korting op het abonnement van het tijdschrift de Western Horse World;
....hebt reductie bij entree op WRAN-wedstrijden;
....hebt als deelnemer lagere startgelden op alle WRAN erkende wedstrijden
en op de All breed onderdelen van het N.K. Westernriding;
....U krijgt korting bij de aanvraag van een eigen startnummer, welke
per 1 januari 2005 verplicht is.

Je krijgt bij lidmaatschap dus niet automatisch een (bijv kwartaal) blaadje of iets? (ala vrijruiter) en moet apart lid worden van de Western Horse World (ok, wel met korting, maar toch)

Of snap ik het nu helemaal verkeerd?

MightyMike

Re: Wran vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 11:53

Het is inderdaad zo sinds januari dat je bij de Wran niet meer automatisch lid bent van de WHW. Hier moet je apart een abonnement op nemen. Voorzover ik weet heeft de Wran verder geen 'blaadje'.

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 11:55

Dat klopt, je moet apart lid worden van de WHW.

Vroeger zat de WHW bij lidmaatschap van de WRAN in en was lidmaatschap veel duurder.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 11:56

hmmz, jammer.
Heb op P&K een paar WHW's mee gekregen bij een stand, en vind het een leuk blad.
Ik wil misschien in het najaar eens een wedstrijdje starten (mits ik daar dan aan toe ben) maar ben verder geen wedstrijd mens en ga dus niet de ene wedstrijd na de andere afreizen.
Dan vind ik die 32 euro (excl 15 euro inschrijven) een beetje zonde geld

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:55

Je kunt ook meedoen zonder lid te zijn van de WRAN. Als je van plan bent maar één wedstrijdje mee te doen, kun je beter geen lid worden, dat loont de moeite niet. Je krijgt op elk onderdeel een klein beetje korting (10 euro per onderdeel ipv 12,50 als lid bijvoorbeeld). Verder moet je wel een startnummer aanvragen die je 25 euro kost als je geen lid bent.

Stel je wilt beginners pleasure en horsemanship starten, dan maak je de volgende rekensom (dit is een schatting natuurlijk):

8 euro per onderdeel als lid, 10 euro als geen lid: 20 euro
25 euro voor een startkaart: 25 euro (kun je het best op de wedstrijd kopen, anders komen er nog verzendkosten bij)
2,50 administratiekosten: 2,50

Kost je dus bijna 50 euro om 2 onderdeeltjes mee te doen. Dan heb ik het nog niet over brandstof om er te komen e.d.

Het startnummer maakt de boel zo duur, een dergelijk nummer wordt zijn geld pas waard als je meerdere wedstrijden start.

Als ik jou was zou ik of meerdere shows gaan rijden of helemaal niet. Voor een keertje een wedstrijd, vind ik die 50 euro niet waard, maar jij misschien weer wel Lachen

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:59

Citaat:
Als ik jou was zou ik of meerdere shows gaan rijden of helemaal niet.

Of een oefenwedstrijd of wilde wedstrijd starten. Kun je even proeven aan het wedstrijdgebeuren zonder gedoe. Kun je later altijd nog beslissen of en waar je lid van wilt worden.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 13:03

Tenfold schreef:
Citaat:
Als ik jou was zou ik of meerdere shows gaan rijden of helemaal niet.

Of een oefenwedstrijd of wilde wedstrijd starten. Kun je even proeven aan het wedstrijdgebeuren zonder gedoe. Kun je later altijd nog beslissen of en waar je lid van wilt worden.

Die optie had ik niet eens bij stil gestaan. Dat is misschien wel een nog betere oplossing Lachen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 18:47

Tja, ik gewoonn iet zo'n wedstrijd mens, maar misschien denk ik daar als ik een keer een webstrijd gereden heb wel heel anders over.
Ik zeg niet dat ik maar 1x een wedstrijd rij, maar ik ga gewoon niet elke wedstrijd af, met name omdat de meeste niet echt naast de deur zijn.

Zo'n fool 'm scool 'm lijkt me wel leuk en leerzaam om eens mee te beginnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 08:07

DAT lijkt me nou juist niet leuk om mee te beginnen Haha! maar ik vind fool m school m meer een noodzakelijk kwaad voor paarden die wat showsmart lijken te worden.
Als je daar je eerste start mee maakt, dan heb je je nog niet aan de anderen kunnen meten, en da's nou net het leuke van wedstrijdrijden vind ik.

Waarom zou je anders niet gewoon eens beginnen met een onderlinge wedstrijd, of anders een WRAN-D ?

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 08:25

Ik heb zelf berekend dat ik 8 x kan starten (dus geen 8 wedstrijden maar 8 starts) zonder dat ik dan duurder uit ben. Bij meer dan 8 x starten is het goedkoper om lid te zijn van de WRAN. (scheelt overigens wel een beetje per wedstrijd, dit is berekend voor zuidwolde etc. )

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 11:00

Wat houden die WRAN-D Wedstrijden in? (jaja, ben nog beginner Tong uitsteken)