ben bezig met een pedigree, maar over 1 merrie in die afstamming kan ik niks vinden. Het is een AQHA merrie. Jullie tips waar ik kan zoeken? (google uitgebreid gehad)
Heb je al op de AQHA site gekeken? Als je dara geen lid van bent wil ik wel even voor je kijken, ik heb nog een tegoedje over. Laat de naam van de merrie maar weten.
He ik heb een dochter van haar, wat wil je precies weten? De afstamming? Of wedstrijden? De afstamming is Teedona Step x Hanks Silver Queen en verder zit er Solanos Peppy San in. Zover ik weet heeft de merrie geen wedstrijden gedaan.
haha, je hebt mijn merrie erop gezet Sugarmiss. En ze is absoluut geen veulen meer met haar 1,55. In gedrag af en toe wel, dan is het net een puppy maar voor de rest is ze groot, erg groot.
Laatst bijgewerkt door Desiree01 op 26-02-05 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik weet dat jij een dochter van haar hebt, het gaat nl over de afstamming van de zoon van jou merrie. Die willen graag (gewoon voor de fun) compleet maken en zover mogelijk achterhalen.
Net even gekeken. AQHA site ligt er niet uit, het is alleen erg druk. Maar ik moet je teleurstellen Stef. Hanks Silver Queen excisteert niet bij de AQHA.
zou kunnen, ik weet het niet. Ken het hele paard niet maar zit in de afstamming van het paard van mijn vriendin (waarvoor ik de afstamming aan het uitpluizen ben)