[WN] WRAN lid worden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

laukjefreak

WRAN lid worden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 20:31

Ik wil dus jeugd WRAN lid worden, maar nu heb ik al een aantal keer een mail geprobeerd te verstuuren via de site van de WRAN maar het lukt niet! Boos! Ik vraag me af hoe jullie lid zijn geworden?
En ik wil dan ook meteen mijn startnummers ontvangen Bloos ben niet veel eisend of zo!
Hoeveel gaat dat eigenlijk kosten? Ik kan namelijk niet de prijzen van een jeugd WRAN lid, met western horse world vinden! en hoeveel kosten die startnummers eigenlijk? kan bets zijn dta ik ergen over heen kijk want ik ben best een domme Koe hoor maar tog! wil wel fanatiek gaan rijden Clown althaans proberen Haha! alvast bedankt!

__Suzanne__

Re: WRAN lid worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 22:01

Misschien even bellen met de ledenadministratie, ik stuur je een PM met het nummer.

Startnummers kan je aanvragen op www.westernsport.nl

Succes!

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 10:33

ik heb iemand lid gemaakt via de site, en kreeg daarna een mail terug dat het door gegeven werd aan de ledenadministratie en dat die wel weer contact op zouden nemen.
3 weken later kreeg ik een briefje met acceptgiro, en nu is het alleen nog wachten op het pasje, en start nummers kan je aan vragen via de federatie site

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 22:16

ow! vreemd dat Haha! het mij nog niet is gelukt! nouw dan probeer ik het nog een keer!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 00:35

Heb het ook zo gedaan maar na 4 weken geen gehoor heb ik maar een email gestuurt, maar ze konden mijn inschrijving niet vinden, werd dus meteen gereageerd, en 2 dagen later lag mijn accseptgiro in de bus, is inmiddels betaald, dus pasje zal dan zo wel komen. Haha!