Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zou de tijd er uberhaupt niet eens voor hebben... en ik vind het zelf makkelijker om alles een beetje 'centraal' te houden.
en heb echt geen tijd om ook nog andere fora te bezoeken. Dus wat mij betreft ... Bokt!!! Hou het lekker centraal!!! jeddah schreef:Wat mij opvalt is dat mensen meer lijken te vragen op de andere fora. Daar zie ik sommige dingen vragen waarvan ik denk... waarom vragen ze dat op bokt niet? Misschien omdat die andere over het algemeen kleinschaliger zijn?
)is op m'n werk de laatste tijd ben ik er toch heel blij mee
Helemaal nu het de laatste tijd op bokt western wat rustiger is.
.

Majo schreef:Fokt.nl? Ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk, ik heb net eens gekeken. Is het niet zomaar een slap aftreksel van bokt?.
Vast geen reguliere FA-bezoeker
K@rin schreef:Welke URL heeft quarterhorses?
Jester schreef:Ik ben blij met Bokten heb echt geen tijd om ook nog andere fora te bezoeken. Dus wat mij betreft ... Bokt!!! Hou het lekker centraal!!!
Sammy_Jo schreef:Jester schreef:Ik ben blij met Bokten heb echt geen tijd om ook nog andere fora te bezoeken. Dus wat mij betreft ... Bokt!!! Hou het lekker centraal!!!
Maar, toch wordt je wel lid bij Quarterhorses ?
joquarter schreef:Hier nog zo een die op alle forums is aangemeld , behalve fokt (had ik nog niet van gehoord). Ik vind het helemaal niet verkeerd dat er meerdere fora zijn op de een voel je je nu eenmaal beter thuis dan op de ander.
Bovendien vind ik niet dat elk forum hetzelfde is .
Bokt is een algemener forum met maar een klein deel western en ik vind dat ik nogal moet zoeken om te vinden wat voor mij intressant is .
Bovendien vind ik dat er af en toe nogal ongenuanceerd negatief commentaar geleverd word, je kan iedereen in zijn waarde laten , in principe is geeneen vraag dom , maar word gesteld omdat je dat niet weet
en daar graag een antwoord op wilt hebben .
Prairie vind ik vaak nogal kinderachtig en veel gericht op beginnende westernruiters ,bovendien worden andere forums daar behoorlijk afgekraakt.
Quarterhorses vind ik een goed overzichtelijk en profesioneler forum waar iedereen ongeacht of ie beginner of gevorderd normaal antwoord krijgt , wat goed overzichtelijk is zodat je makkelijker vind wat je zoekt , bovendien is de sfeer erg prettig.
DJQuarter schreef:Hallo hé, nou zeg je wel wat zeg!! Jeetje... Ik ben ook lid van prairie whoa en quarterhorses... Ik kom hier ook het meest. Kost het geld ofzo voor jullie als er iemand registreerd?!
maar zo kwam het op mij over... En vervolgens krijg je rare situaties op shows
}> ... Zo draait het uiteindelijk weer uit op een dressuur sfeertje...
wel erg ver gezocht natuurlijk maar uiteindelijk...