[WN] Eerste FNW WHW

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Steaming

Eerste FNW WHW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 13:30

De eerste WHW onder de FNW zat vandaag in de bus, nu dus ook met AAHCH nieuws, de aankondiging van de AAHCH ledenvergadering heb ik nog niet zien staan.

Chantalleke

Re: Eerste FNW WHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:19

Grinnik krijg er een aanmaning bij maar heb nog geeneens een acceptgiro ervoor ontvangen. Erg grappig. Ga er nu even in bladeren

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 14:24

Wij hadden er een briefje bij of we via de wran of via de AAHCH lid willen zijn.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:32

Ik niet de volgende keer wel misschien Knipoog

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 14:37

Jij wordt toch geen lid van de AAHCH wel, zien ze je straks niet meer voor vol aan, want wij appy mensen zijn net zulke rare snuiters als onze paarden Haha!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:40

Nee maar de keuze van d WRAN en de DPHC

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 15:31

Ik hoorde al dat de ledevergadering op 12 maart is maar dat hoop ik niet , dan heb ik iets anders in mijn agenda staan Haha! .
Maar volgens mij is dan de vergadering van de WRAN wat ik net las in de WHW.

Ahum Blond Dat had ik eerst even op moeten zoeken ,idd 12 maart
Hotel Maarsbergen..........

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 15:48

Haha Haha! moondancer 12mrt heb jij een ander tripje ja.

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 18:49

wran ledenvergadering staat er wel duidelijk in aanvang 13.00 uur 's avonds is op de zelfde locatie de AAHCH vergadering dus wie van beide lid is kan er een lange dag van maken.
Als iemand weet hoe laat de AAHCH vergadering is, want op www.appaloosa .nl staat de aanvangstijd ook niet.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 20:44

Ik heb een WHW in mn bus, en ik ben helemaal geen lid, dat is pas apart... Haha!
of ik wel even wil betalen... maarre... zo werkt dat niet Clown

(of iemand heeft me een leuk kunstje geflikt....das ook sneu Cool )

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 20:55

Zeg maar nee... dan krijg je er twee! Haha!

Wij hebben dus nu ineens 2 WHW's! Verward Ook een beetje overdreven. We zullen wel even uitzoeken waarom en hoe maar 1 is echt genoeg! Haha!
Helemaal als er (net als op TV) herhalingen in zitten! Frusty Dat stuk van Willem Odendaal heeft er vorig jaar ook al in tig delen in gestaan!
Persoonlijk kunnen me de Koe koeien niet echt boeien dus was ik al blij dat het eindelijk afgelopen was. Begint dat nu weer van voren af aan ofzo??? Hamer

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:03

en heb je dan ook twee facturen??
Ik vind t wel knap dat ik al 53 dagen te laat ben met betalen...ben me van geen kwaad bewust... Clown
K ga er maar es een telefoontje aan wagen morgen...
Uiteraard heb ik em wel even doorgebladerd, dat moet dan wel kunnen toch? Of zou ik em ingesealed terug moeten sturen Haha!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:33

Cer schreef:
en heb je dan ook twee facturen??

'k Heb net even het extra exemplaar opengeslagen en daarin zit een brief van de AAHcH. blijkt dus een proefnummer te zijn!

Volgens mij hebben we de factuur die we via de WRAN kregen eind vorig jaar al betaald maar hadden we beter die op kunnen zeggen en via de appy club weer een nieuw abbonement nemen. Is nl. goedkoper! Haha!

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 23:31

same here,ook een aanmaning.
hier heb ik helemaal geen zin in Boos!

Soxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 06:50

Beste mensen die dit topic lezen

In de WHW van janauri-februari is een aanmaning meestgestuurd aan diegenen die hun nota nog niet betaald hebben. Dat is gebeurd omdat het opmaken, drukken en versturen van de WHW geld kost.
Nu zijn er mensen die menen dat ze al via de WRAN hebben betaald. Dat is niet zo. De lidmaatschapbijdragen en abonnementsgelden worden gescheiden geind. Dat is meerdere malen in de WHW geschreven, op de ledenvergadering van de WRAN 2004 aan de orde geweest en in een brief die meegestuurd is met WHW 76 nog eens aangekaart. Men had de gelegenheid om het abonnement op te zeggen tot 1 december 2004. Wie daarvan geen gebruik heeft gemaakt, bleef abonnee voor 2005.
Opzeggingen via de WRANledenadminstratie gelden niet als opzegging voor de WHW. De WHW heeft opzeggingen van het WRAN lidmaatschap ook nooit doorgekregen van de WRAN ledenadministratie. Dat hoeft natuurlijk ook niet, daar heeft de WHW niets mee te maken.
Er is veel onbegrip over de gang van zaken. Meestal komt dat voort uit het feit dat bijlagen niet gelezen worden. Helaas kunnen we daar niets aan doen. De WHW is het medium waardoor we communiceren. Wie niet leest, het blad meteen weggooit of doorgeeft aan iemand anders, mist misschien informatie die achteraf wel relevant bleek. Het is helaas ondoendlijk om alle abonnees persoonlijk te gaan bellen.
Ik hoop dat er begrip kan ontstaan voor de gang van zaken
Voor vragen kan je mij altijd bellen, mijn nummer staat in het colofon van de WHW.

sil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 10:37

ik vond het gewoon leuk dta sannie uitgebreid gapend er in stond!
kijk met zo'n bit wordt ik gereden en mijn tandjes zijn al echt lang aan het worden!!

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 10:51

Steaming schreef:
Als iemand weet hoe laat de AAHCH vergadering is, want op www.appaloosa .nl staat de aanvangstijd ook niet.
Nog even onder voorbehoud (agenda en uitnodiging en zo volgen nog!): Zaal open en koffie/thee vanaf 18.30, aanvang 19 uur!

Off topic: In Motel Maarsbergen kan je trouwens lekker eten, voor de mensen die naar beide vergaderingen gaan...

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 14:37

SuzanneAAHCH schreef:
Steaming schreef:
Nog even onder voorbehoud (agenda en uitnodiging en zo volgen nog!): Zaal open en koffie/thee vanaf 18.30, aanvang 19 uur!

Off topic: In Motel Maarsbergen kan je trouwens lekker eten, voor de mensen die naar beide vergaderingen gaan...

De uitnodiging zat vandaag in de bus.