[WN] Korrector Air Pad

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Korrector Air Pad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 12:41

Na zo'n 45 pagina's op EA doorgebladerd te hebben (wanneer krijgen we de zoekfuncties terug!! Boos! ) toch maar even hier vragen...

Als ik juist geinformeerd ben is hier iemand geweest die een Korrector Air Pad te koop heeft/had.
Graag zou ik ervaringen horen van deze pad én willen weten of iemand zo'n pad (westernmodel dus) nog te koop heeft.

flashyjac

Re: Korrector Air Pad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 12:56

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 12:59

Dank je voor het zoeken Gera, maar nee, dat is niet wat ik bedoel. Het is geen Prof. choice air pad, het is een Korrector en heeft luchtkussens die je zelf kunt aanpassen. Hier een link naar de site...

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 13:02

Ahh oké, dat is weer wat anders/nieuws! Apart zeg. Ben benieuwd of ze die ook hebben op de Equitana... (wie weet dat jij hem daar voor net wat goedkoper kunt krijgen, wanneer het wat blijkt te zijn?)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 13:16

Goedkoper is altijd goed, want het is wel weer een dúúr ding!
Weet nog niet of ik er een aanschaf, maar na de lezing van gisteravond ben ik weer wat wijzer en dit zou een (tijdelijk) hulpmiddel kunnen zijn voor wat ik wil.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 13:24

Was het niet Cornelie?

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 13:28

ik heb er 1 en die wil ik wel verkopen om dat het paard waar ik hem voor had met pensioen gaat.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 13:30

Ik weet het niet... Ik weet wel dat Cornelie ook de Air Ride van Prof. Choice verkoopt, maar die bedoel ik dus niet.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 13:34

Jos schreef:
ik heb er 1 en die wil ik wel verkopen om dat het paard waar ik hem voor had met pensioen gaat.

Ik heb je ge-PB't Jos...

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 23:01

toch heb ik volgens mij ook e.e.a. over de korrector pad geschreven.
Het ging dan om de engelse versie en ik heb bijna op punt van aanschaf gestaan. Ik had toen ook aardig wat contact met een bokker die ook veel interesse had.
Ik vind het erg duur en je moet toch wel aardig goed weten hoe het allemaal werkt en waar je juist wel/geen lucht wilt.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 00:16

Yup, hij is duur, maar het schijnt dat het vullen niet zo héél ingewikkeld is, tenzij je asimetrie wilt opheffen, dan zul je je even iets moeten verdiepen in de manier waarop een zadel druk uitoefend. Maar al met al lijkt het me een prima hulpmiddel waar ik het voor wil gebruiken, nl. tijdelijk een iets te ruim zadel pas maken. Een build-up pad is daar niet geschikt voor omdat je daarmee de balans van het zadel verandert en dat gebeurt bij de Korrector dus niet, omdat je 'rondom' de boel opvult.

Moderatoropmerking:
Berichten gesplit i.v.m. oud topic. Het is dus niet meer de bedoeling om hier op te reageren. Lachen
Laatst bijgewerkt door Judje op 20-11-08 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten gesplit & modopmerking toegevoegd.