Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De les begint om 15.00 uur tot ongeveer 16.00 uur!!
.
. Heeft ie nog nooit gehad, het is echt zo sneu voor hem, hij snapt er niks van dat hij alleen mag wandelen en steeds in de paddock moet staan, gelukkig krijgt hij veel knuffels van iedereen daar maakt ie dan ook danig misbruik van.....
.
Tuuuuuurlijk gaat dat vanzelf, je hoeft alleen maar op een knopje te drukken
Hahaha dat hoor je immers zo vaak; "Tja, op ZO'N paard kan ik het ook!".... Nou, ga d'r maar aan staan.... 
.
.Maar ben al een tijdje met dat merrietje bezig, weet zeker dat het voor mij en voor haar heel leerzaam wordt. Maar in ieder geval bedankt voor je vertrouwen
.
.
Hmmm ja natuurlijk maar het is wel jou paard en straks verpest ik van alles, spookt er door mijn hoofd.
, kwamen we dus niet uit bij de laatste pion, extended naar de overkant, jog op de korte zijde, extended terug, dan het reining gedeelte. In rechter galop 1½ grote, snelle cirkel naar rechts, 1 kleine cirkel naar rechts, okee had kleiner gekunt, maar ze kwam netjes terug in tempo, stop 2 spins naar rechts, volgens Chris kon ze het veel sneller, maar okee, in linker galop 1 kleine langzame cirkel, links, stop, 2 spins links. In rechter galop ¾ cirkel naar rechts en rechtuit richting het einde van de arena, sliding stop, 10 passen achterwaarts.
- op mijn gezicht dus te laat om de extended in te zetten. Okee weer overnieuw proberen, gelukkig is het geen wedstrijd, en kun je alles weer gewoon nog een keer doen.
WWranglers schreef:Na eerst wat onwennig in de rondte gestapt / gestuurd te hebben, tijd voor de draf, een galopje, met de opmerking van Chris wel aanpakken hoor, gewoon rijden…..Hmmm ja natuurlijk maar het is wel jou paard en straks verpest ik van alles, spookt er door mijn hoofd.
Jan & Brigitta.
. Dat gevoel had ik nu ook op Painted Specialena.
WWranglers schreef:Inderdaad erg moeilijk om dat gevoel van, aaahh het is mijn paard niet, straks verpest ik wat, te onderdrukken, de 2e dag ging het wel beter, had toen wel zoiets van gewoon rijden,

, maar toch bedankt
.