Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:Naar wat ik heb begrepen is het een soort Europese Incentive Fund voor reiners.
XoNo schreef:Als ik eerlijk ben vind ik het een beetje onnodig

K@rin schreef:Mmmhh, alleen al van "futurity in nederland" , en "geld terug winnen" krijg ik het benauwd. Klinkt mij te amerikaans.
Gaan we hier dadelijk ook massaal net 3-jarige paarden een volledige reiningproef laten starten. Mij zul je niet langs de kant vinden.
Herrinner even het stukje van vriend "Norman" in de Quarter: we hebben het zelf in de hand hoe amerikaans we het hier in nederland laten worden.
, vind het een super mooi blad)
. Iedereen denkt er natuurlijk anders over...... Citaat:Alleen die veulens die zijn verwekt in het jaar van inschrijven mogen vanaf hun derde jaar gestart worden.
Robyn schreef:Dat is jammer. Ik heb een veulen van Equalizers peppy.
Maar hij is van 2003.

Citaat:De DRBF moet ik nageven dat ze het netjes doen door alleen klasses te hebben voor 4, 5 en 6 jarige paarden. Dus in deze organisatie geen 3 jarige die volledige reiningproeven lopen
Citaat:Alleen die veulens die zijn verwekt in het jaar van inschrijven mogen vanaf hun derde jaar gestart worden.
Robyn schreef:Dat is jammer. Ik heb een veulen van Equalizers peppy.
Maar hij is van 2003.
) Anders zou je de komende 4 jaar natuurlijk ook geen wedstrijden houden