[WN] Foto's NK Marienheem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

crazycactus

Foto's NK Marienheem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 15:05

Hallo, zijn er onder de Bokkers misschien mensen die vorig jaar in Marienheem foto's hebben gemaakt van de working cowhorse??? Ik heb meegedaan maar was mijn camera vergeten, en er was niemand van onze club die een fotocamera bij zich had. Zul je altijd zien. Ik had startnummer 166, heb lang blond haar en ik reed op een grote chestnutmerrie (QH). Verder had ze Bordeauxrode beenbeschermers om (PC) en ik had een gestreept overhemd aan en een lichte strohoed. Ik hoop mezelf en mijn paard genoeg bescheven te hebben, en dat er mensen zijn die inderdaad foto's hebben. Alvast bedankt...

judith

Re: Foto's NK Marienheem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 17:55

Kijk eens op de site van Jan Kan (fotograaf) www.jankan.nl daar staan heel veel foto's op van het NK!!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 19:21

Heb inmiddels contact gehad met Jan Kan ( grappige naam) en 2 foto's besteld. Ben heel benieuwd hoe ze zijn na kleurcorrectie. Bedankt voor de tip.

judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 12:47

Grappig, ik probeer hem al een paar maand te bereiken en krijg steeds geen gehoor of er wordt niet gereageerd op emailtjes :S:S:S Ik hoop ook voor je dat de foto's mooi zijn!