[WN] wie heeft er ook een appaloosa met Bachelor als vader?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JoesPleasure

wie heeft er ook een appaloosa met Bachelor als vader?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 18:16

Ik ben sinds 01/02/2005 in het bezit van een zwarte (jawel ook dat kan) Appaloosa merrie, haar vader is de redelijk bekende NRPS hengst Bachelor. Ik ben benieuwd naar mensen die ook een paardje hebben in de westernsport met Bachelor bloed. Over Bachelor zelf kan ik niet zo gek veel terugvinden. Ik ervaar mijn paard als koelbloedig, braaf en leergierig. Haar moeder kennende is een heel ander paard. Wat zijn jullie ervaringen en waar zou ik nog meer over Bachelor terug kunnen vinden? Alvast bedankt voor jullie reactie

lesleymoos

Re: wie heeft er ook een appaloosa met Bachelor als vader?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:28

Hoi,

Bachelor staat bij de nieuwe heuvel in Ede. Ook heeft marloes-joy (bokt naam) een veulen van bachelor, zij heeft hem niet voor de western sport gefokt maar mischien heeft zij wat meer info voor je.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 21:34

he Hallo,

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst Vingers aflikken !! Ik ken het paardje wel (gefokt door mijn overburen). Haha!

Kimberley van Loeskim hier op bokt is volgens mij ook een nakomeling van Bachelor! Maar wellicht ken je die wel. En heeft de fam. de Ronde (hoefsmid/vierspanrijder) in Poortugaal ook geen eenkleurige appy van Bachelor (uit Inia cq Indian)? Laatst sprak ik 1 van de jongens nog hier op Simonshaven tijdens menwedstrijd, deze nakomeling hebben ze nog steeds en doet het op zich goed. Wellicht staat die op hun website??

Bachelor zelf is Prestatie, sport keur. Hij staat op de kalender van de Nieuwe Heuvel 2004. Kompleet met foto en omschrijving. Wellicht heeft Alice die nog voor je, zo niet geef dan ff je e-mail adres dan stuur ik je een kopietje.

Groetje Nancy

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 22:22

JoesPleasure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 18:53

Hoi bedankt voor jullie reacties! Heb de kalender van de nieuwe heuvel zelf ook nog van vorig jaar, maar heel erg veel over de nakomelingen ed staazt er niet bij en ook de site vind ik niet superuitgebreid.
Zou hem nog wel eens in levende lijve willen zien, want ik hoorde dat íe aardig compact is en Pleasure is nu nog een beetje 'n lange slungel zeg maar. Wist niet dat Fam.de Ronde ook een paardje van Alice hadden zal het morgen eens vragen. Kimberly lijkt qua bouw inderdaad wel op Pleasure, zal het ook eens navragen.

groetjes
Candice