[WN] Vrijwilliger W.E.G. 2006 aken reining

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cornelie

Vrijwilliger W.E.G. 2006 aken reining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 11:40

Er worden nog vrijwilligers gezocht voor de World Equestrian Games 2006 te aken. Je kunt ook aangeven bij welke discipline je graag wilt vrijwilligen. Heeft iemand zich hier al voor opgegeven? Ik zit er zelf nog over na te denken, het lijkt mij wel leuk om een keer te doen. Uiteraard verwacht ik niet dat je alle dagen alles kunt zien ( het ligt er maar net aan wat je werk is ) maar zo hier en daar wat opvangen moet toch gaan lukken.

Tenfold

Re: Vrijwilliger W.E.G. 2006 aken reining

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 11:42

Best leuk! Afhankelijk van wat je zou moeten doen natuurlijk.
Is er een site waar meer info te krijgen is?

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 11:52

www.aachen2006.de

En dan bij 'Jobs'

Tuurlijk is er een kans dat je ergens achteraf komt te werken maar gewoon eens dat alles meemaken lijkt me al geweldig.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 13:18

Ik ken geen woord Duits, anders had het me wel leuk geleken!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 13:31

XoNo schreef:

Je hebt nog ruim 1,5 jaar om het te leren Haha!
En het spreekduits gaat altijd heel snel, loop in de zomer 2 weken mee bij een verhuurbedrijf die vooral duitse klanten heeft en je denkt zelfs in het duits.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 14:01

cornelie schreef:
XoNo schreef:

Je hebt nog ruim 1,5 jaar om het te leren Haha!
En het spreekduits gaat altijd heel snel, loop in de zomer 2 weken mee bij een verhuurbedrijf die vooral duitse klanten heeft en je denkt zelfs in het duits.

Nou moet ik zeggen dat ik het ook niet erg vind dat ik geen Duits spreek hoor Haha! Over 2 weken ga ik naar Bremen toe voor 2 dagen, ik pik hier en daar wel wat op *LOL*

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 18:17

da kanst du ja schon mall uben in Bremen Clown
het is net als cornelie al zei, let maar op na een paar dagen begin je zelfs duits te denken. ik zie steeds meer rare duitse woorden in mijn berichtjes terug komen (die haal ik er voor het verzenden vaak snel weer uit Haha! ) das nou een nadeel van het wonen in duitsland hihi.

ik heb overigens net even op die site gekeken maare de kans dat je dus wat ziet van de wedstrijden is bijna nihil, lees maar

Citaat:
Die Einsatzzeiten können stark variieren. In den seltensten Fällen können Mitarbeiter die sportlichen Wettbewerbe aktiv verfolgen.

kleine vertaling voor xono Knipoog Knipoog de werktijden kunnen sterk varieren. zelden kunnen de medewerkers de wedstrijden aktief volgen. maw geen schijn van kans. meer kans dat je ergens in de stad staat met een bord om je nek om de ruiterspelen te promoten. of op de parkeerplaats staan auto's vertellen waar ze parkeren moeten.

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 18:40

ik kan wel redelijk duits prasten, maar k weet nou nog niet precies waar het om gaat hoor op die site

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 08:17

Dat ik alles kan zien ga ik ook zeker niet vanuit. Maar met aktief volgen wordt dan niet bedoeld dat je op de tribune zit? Dat als ik bv papier aan het prikken ben rond de terreinen kan ik wel hier en daar een glimp opvangen van alles. Ach, ik zie wel hoe het loopt, eerst maar eens zien dat ik er tussen kom Knipoog

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 14:32

emmelske schreef:
ik kan wel redelijk duits prasten, maar k weet nou nog niet precies waar het om gaat hoor op die site

Nu dan alleen de nederlandse schrijfstijl Emma Haha! Clown

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 14:40

Ik geloof dat ik toch maar liever op de tribune ga zitten als betalende bezoeker.... Haha!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 23:12

dat bedoelde ik nou ook. echt cornelie de kans dat je uberhaupt (ja alweer duits Clown) ook maar iets te zien krijgt is vrijwel nihil. zo als ik dat allemaal gelezen heb betekent het dat je kans hebt in de stallen de mensen te vertellen waar hun box is, of in het centrum van de stad te kopen om reclame te maken, of in een vreettent te staan beroerd te worden van de bradwurstlucht Haha!.

Citaat:
Dat als ik bv papier aan het prikken ben rond de terreinen kan ik wel hier en daar een glimp opvangen van alles.

dacht je echt dat er tijdens de wedstrijden mensen op de tribune papiertjes lopen te prikken???? helaas uit de droom, dat zou de paarden kunnen afleiden en dat willen ze vast niet.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 08:05

Het terrein is groter dan alleen een tribune. En ook stallen aanwijzen vind ik zeker niet erg. Het lijkt mij gewoon leuk om zoiets een keer mee te maken. De sfeer etc. En vaak zie je op tv juist de beste beelden, close ups, herhalingen etc. Maar we zullen zien, eerst tijdens die dagen maar eens informeren naar de werkzaamheden.