[WN] rieky young 1 maart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lisa_pluisje

rieky young 1 maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 00:03

Hallo allemaal,

Ik was zo blij dat mijn Paintje naar Rieky gaat, dat ik het maar een maand eerder heb gedaan, lijkt me dus echt super om te zien wat ze kan, ik kan daar dus ook les krijgen en daar verheug ik me enorm op.
Groetjes Lisa

Cassidy

Re: rieky young 1 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 10:31

Leuk is dat he? Met mijn driejarige zijn ze afgelopen week begonnen en ze pakt het zo ontzettend goed op! Kan niet afwachten tot ik er de eerste keer zelf op kan. En samen dan nog wat lessen volgen is gewoon heel erg nodig, zo kunnen ze je uitleggen wat ze hebben gedaan en hoe ze dingen hebben gedaan.

Heza_Yankee

Re: rieky young 1 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 10:43

Hoi Lisa,

Ik heb ook altijd les gehad van Rieky. Mijn paardje en ik konden nog niks en zij heeft het ons geleerd. Dat is ondertussen al zo'n 9 jaar geleden. Ik ben blij dat ik toen meteen bij haar terecht ben gekomen. Nu heb ik een superpaardje. Nu les ik bij haar zusje Wendy. (tenminste als mijn zwangerschapsverlof voorbij is ga ik weer beginnen Pling ) Ik weet in ieder geval zeker dat je straks een super paintje terug krijgt Haha! waar je super trots op zal zijn Wow! Zelf ook veel succes met lessen. Rieky kan soms echt Whoosh! zijn!! Haha!