Ik moet er één met rits onder de kin, naar de borst toe en hij moet tussen de voorbenen door vastgemaakt worden.
Waar haal ik in godsnaam zo'n ding, want de tijd begint nu echt te dringen!
Maatje XL overigens! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maatje XL overigens!
Ik moet hem zaterdag al hebben namelijk! Ik wil er best voor naar een winkel, maar er zit niet veel in het noorden. 
Bij Arthur kan ik ze op de site niet vinden, de westernimportcompany zijn bezig met een nieuwe site, kebo vind ik hartstikke duur...lastig...misschien moet ik arthur of WIC maar even bellen. Euro-horse had ik toen al geprobeerd, maar die kreeg ze alsmaar niet binnen. 

Een hood heb ik wel, maar daar moet ik eerst het hoofd nog afhalen.
Had je dan niet beter een halsstuk kunnen kopen
Sugarmiss schreef:Waarom koop je een hood om het hoofd vanaf te halenHad je dan niet beter een halsstuk kunnen kopen
cornelie schreef:Meld mij![]()
Ik maak ze gewoon zelf ( voor eigen gebruik voorlopig ) Ik heb het patroon gekocht op www.suitability.com , naar de markt voor lycra ( 5 euro de meter ) en voor de kostprijs van 12,50 heb je een maat muts.

cornelie schreef:Dat zijn dus alleen de materialenen voor de kostprijs van 12,50 heb je een maat muts.

cornelie schreef:Maar xono, kon jouw moeder niet goed naaien? Dan kan zij dat ook vast wel in elkaar knutselen
Neuh, dat gaat hem niet worden. Het naaiwerk van mij beperkt zich tot "met de hand" en Budje moet er natuurlijk wel een beetje uitzien. Sugarmiss schreef:En dan heb je nog geeneens de rits en het flapje tussen de voorbenen erbij gerekend
@Xono: je bent verwend met dat flapje, niemand maakt hem op die manier
Maar ik moet er één met flapje, anders zit de singel bij bud in zijn lies
Hij kruipt altijd naar achteren! Maargoed, dan ga ik alsnog verder zoeken, want ik moet en zal met flap hebben!