Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) dus ik groet me af en wil de ring verlaten... toen ik was uitgebeld sprong Banjer vanuit stilstand over de muur (foutloos!) en heb ik mijn parcours maar afgemaakt...
Banjer schreef:niet op westernwedstrijd, maar toen Banjer en ik nog engels reden, hebben we wel eens onderling gestart, dressuur en springen...
in de dressuur ging ze vlak voor het van hand veranderen in middendraf stilstaan en poepen...
Met springen durfde ik op een gegeven moment niet meer verder (2e muur van 70-80 cm was toch wel erg hoog...) dus ik groet me af en wil de ring verlaten... toen ik was uitgebeld sprong Banjer vanuit stilstand over de muur (foutloos!) en heb ik mijn parcours maar afgemaakt...

Banjer schreef:Met springen durfde ik op een gegeven moment niet meer verder (2e muur van 70-80 cm was toch wel erg hoog...) dus ik groet me af en wil de ring verlaten... toen ik was uitgebeld sprong Banjer vanuit stilstand over de muur (foutloos!) en heb ik mijn parcours maar afgemaakt...

, ik weigerde helaas niet en ging in mijn eentje die hindernis over!
Je raad het al, midden in een plas!!
Al het publiek lag in een scheur en later kon ik er ook wel om lachen.
.....en ook nog bijna een wachtende ruiter van zijn paard gesleurd...........
Romkabouter schreef:Telt je paard vergeten ook?

al rijdend wel te verstaan
De chauffeur had eerst niets in de gaten, totdat deze vonken zag in zijn spiegel, dus toch maar ff gestopt, laadklep lag op de grond, en 2 paarden stonden rustig te eten, maar het is nooit officieel bewezen dat mijn paard dat was, maar dat word er gefluistert }>