[WN] ervaring met profesional choice pads??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Showpony

ervaring met profesional choice pads??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 16:49

Ik ben ze nu al meerdere malen tegen gekomen en kwalitatief ziet het er erg netjes uit ( mag ook wel voor die prijs), maar functioneert het? blijft het ook lang mooi? Wie o wie kan me wat meer vertellen over Profesional choice pad`s?

Showpony

Re: ervaring met profesional choice pads??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 17:00

hahahah op het moment dat ik een nieuw topic maakte heeft anya dat ook gedaan, vandaar dat er nu 2 topics iver P.C zijn.
SORRY Bloos

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 17:20

ik heb er al eentje verwijderd. Beter te vaak dan te weinig Haha!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 18:06

Ik heb een airride pad van PC. Heb 'm gekocht omdat ik ze gewoon mooi vind en het idee achter de bubbelfolie laag tussen het zadel en paard wel eens wilde proberen.
Ik kan echter verder niet veel verschil merken met andere pads. Tegenwoordig gebruik ik eigenlijk net zo lief een coolback. Is misschien minder mooi maar veel makkelijker schoonmaken (gewoon in de machine) en ongeveer 2 dagen eerder droog!

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 18:09

mmm ja en ik heb net op een site gezien dat ze nog duurder zijn dan ik dacht. Ik dacht 200 eurie, maar op deze site zijn ze 250!!!
echt absurde bedragen!!!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 18:23

Gewoon deze link in de gaten houden. Scheelt een stuk qua prijs Haha!

Ik ken ze persoonlijk niet, maar ik vind ze behoorlijk aan de prijs.

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 19:04

Een meisje van mijn stal heeft zo'n pad. Ik weet niet of ze zelf ook reageert op dit topic maar ik weet dat ze er heel tevreden mee is. Het ligt super op haar paard en het schuiven van haar zadel is ook minder geworden. Ik vind ze zelf ook heel mooi alleen een beetje duur Bloos misschien later nog. Pling
groetjes Danielle

sonita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 19:32

Ik kan de P.C. aanbevelen.Ik wil nooit meer een andere.
Ik heb het afgelopen jaar verschillende pads uitgeprobeert,en hou het bij een air ride.De oudste is nu 7 jaar en is in prima conditie,die doet het nog wel een paar jaar.Bij dagelijks gebruik.Ik ben van mening dat deze pads ook voor de paarden het prettigst zijn.Ze hebben wat nadelen maar, die neem ik graag op de koop toe.Ze zijn voor mij hun prijs waard.Tip;check de amerikaanse sites op uitverkoopjes.Heb er vorig jaar nog 2 voor $99 per stukgekocht.Met versturen en invoer 2 voor de prijs van 1!

Yorel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 20:00

Ik ben degene waar Ginger15 het over heeft. Ik heb de pad nu een paar weken en wat mij meteen opviel is dat mijn zadel gelijk niet meer schuift (Ik weet zeker dat ik een goed passend zadel heb hoor, maar haflingers hebben nu eenmaal weinig schoft en een ronde rug dus gaat de boel snel schuiven). Wat mij ook opvalt is dat ie vrijwel geen zweetplekken heeft onder het zadel, het ademt dus in ieder geval goed. Ik heb mijn pad ook via ebay gekocht, er kwamen flink wat invoerrechten op maar het was nog steeds goedkoper dan hier in Nederland. Groetjes Ilse

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 21:00

Zoals Sugarmiss al zegt staan ze voor een stuk minder geld op eBay dan je er in Nederland voor neer moet leggen, maar twee jaar geleden op de Equitana hadden ze ook erg goede aanbiedingen wat de Airride pad betreft. Mocht je daar dus heen gaan, dan zal ik je aanraden daar eerst even de prijzen te vergelijken..

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-05 13:05

Nou luitjes, bedankt voor alle reacties!!!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 15:45

Ik vind de pc airrider niet fijn. Ja je leest het goed een tegenstander... Ik rijd met een close contact zadel, met de airrider voel ik niet meer zo goed wat mijn paard onder mij doet. Normaal voel ik alle benen en met die pad een stuk minder. Maar ik zeg er wel bij dat als je een paard met een probleemrug ( qua vorm) of met rugklachten hebt het wel een goede oplossing is.