Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Natascha dH schreef:De vergadering is een gezamelijke algemene ledenvergadering en zal dus ook alleen toegankelijk zijn voor leden van een van de aanwezige verenigingen!
Als je, zoals Smokey beweert, het promoten van de westernsport zo belangrijk vindt dan had je al veel eerder je steun aan een van de verenigingen moeten tonen door lid te worden. Lid worden van een vereniging doe je niet alleen voor het clubblad of voor het starten van westrijden, maar in eerste instantie omdat je achter de doelstelling van die vereniging staat! Van die personen die altijd commentaar hebben en en het beter weten zonder ook maar lid te zijn wordt niemand wijzer. Wordt lid, wordt AKTIEF in de vereniging en probeer zelf mee te werken aan een verbetering van de westernsport in Nederland.
Voor de leden: Heel graag tot volgende week!!!!![]()
![]()
Natascha de Heer (bestuurslid WRAN)
seapy schreef:He cassidy je mag wel in mijn plaats heen hoor. Ik hoef er toch niet heen en ik ben wel lid dusse als je paard het niet erg vind. Ik weet alleen niet of het zin heeft om een stem uit te brengen
doeiiiiiiiii Een lidmaatschapkaart heb je toch niet nodig want die zijn er nog niet voor 2002. Als je je contributie maar optijd betaald dan krijg je die kaart over een maand of 5... dusse je kan zo op mijn naam heen..