Met pleasure is er niets aan de hand, dan doet hij netjes zijn ding.
Wie heeft tips? ( ik heb hem ook wel eens in de bak aangepakt maar daar wordt hij alleen maar onrustiger van)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik kan moeilijk met 2 paarden tegelijk het bos in............dus tot ver op de Veluwe hoor ik haar gillen,
. Deze dame is momenteel al 14 jaar oud. Dit gaat dus niet meer over, wat we ook hebben geprobeerd, altijd met rust trouwens, zonder peukie! Als mijn oude pony (nu 24 jaar) klaar is met haar sportcarriere, gaat ze samen met de 14- jarige de wei in om samen heeeeeel gelukkig te worden.
), die heeft hier allemaal geen last van en hopelijk zal ik met hem lekker kunnen 'pielen' op een wedstrijd in de trail, heb er nu al zin in! 
Maar het gebeurt zelden dat je op de wedstrijd in het trail parcour mag los rijden. Ik kan ook wel naar een manege gaan maar daar rijd hij wel goed, het is van oei nu moet iets gaan doen en er ligt nu een balk achter me, hij is zo onzeker. Alvast bedankt voor jullie reakties, maar als er meer tips zijn dan lees ik die graag.
_/-o_