Kijk naar waar het pijltje wijst. Dat is om je singel aan vast te maken (de kant die je nooit los maakt) Weten jullie hoe dat heet? en waar ik dat zou kunnen kopen? Op de western experience heb ik het niet gevonden.
Alvast bedankt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Happiness schreef:
Kijk naar waar het pijltje wijst. Dat is om je singel aan vast te maken (de kant die je nooit los maakt) Weten jullie hoe dat heet? en waar ik dat zou kunnen kopen? Op de western experience heb ik het niet gevonden.
Alvast bedankt.

Cassidy schreef:Ze verkopen het apart. Als je gaat googlen en gaat zoeken op off-billet, kom je ze zelfs bij de meeste online westernshops tegen. Je kunt ze krijgen in het leer of in nylon. Ik geef persoonlijk leer de voorkeur.
yvvv schreef:Cassidy schreef:Ze verkopen het apart. Als je gaat googlen en gaat zoeken op off-billet, kom je ze zelfs bij de meeste online westernshops tegen. Je kunt ze krijgen in het leer of in nylon. Ik geef persoonlijk leer de voorkeur.
Maar die zijn wel een stuk stugger, zeker op het begin!!
Mijn singel blijft gewoon aan mijn zadel zitten, ik heb dus totaal geen last van de stuggerness
XoNo schreef:Dat is alleen lastig als je elke dag de singel erafhaaltMijn singel blijft gewoon aan mijn zadel zitten, ik heb dus totaal geen last van de stuggerness

Sugarmiss schreef:Buiten het feit dat je een off-billet in elke westernshop zult kunnen kopen, vraag ik me af hoe je het kapot hebt gekregen. En waar het precies is afgebroken ??
Ik heb nu al 8 jaar hetzelfde zadel met dezelfde off-billet en zoals hij er nog uitziet kan hij met gemak nog wel 8 jaat mee
Jos schreef:ik verkoop ze
)
Sugarmiss schreef:@Happiness: als je off-billet gescheurd is zou ik ook de tiestrap (die andere leren riem) even goed nakijken
Ik ga vanmiddag me hele zadel nog wel een keertje nakijken
Jos schreef:ik verkoop ze
) maar google kent er vast een heleboel