[WN] Waar ga je liever naartoe als bezoeker?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Waar ga je liever naartoe als bezoeker?

Poll eindigt op

Westrijd NRHA
6 (17%)
Wedstrijd WRAN
12 (34%)
Wedstrijd NQHA
3 (8%)
Wedstrijd CRI
1 (2%)
Kwalificatiewedstrijd WES (world equastrian games)
3 (8%)
Kwalificatiewedstrijd OS (olympische spelen)
2 (5%)
Onderlinge wedstrijd ergens in Nederland
2 (5%)
Anders: nl.....
6 (17%)

Totaal aantal stemmen: 35

Rhaia

Waar ga je liever naartoe als bezoeker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 23:00

Waar ga je liever naar toe als bezoeker en wat wil je maximaal aan entreeprijs betalen voor de wedstrijd van jouw keuze?

Ja, ik weet t. Veel vragen van mijn kant, maar ik wil jullie mening graag verwerken in het resultaat...

Cassidy

Re: Waar ga je liever naartoe als bezoeker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 23:42

NRHA en 7.50 Euro max.

(maar dat had ik in de vorige poll al aangegeven.)

NotNice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 10:34

ik wil wel naar allemaal!

ik weet nooit wat de toegangsprijs is, als het meer dan 15 euro is dan ga ik zeker niet, maar meestal vergeet ik het na te kijken, en als je er dan toch al naartoe bent gegaan....

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 11:46

Ik heb wel meer dan één favoriete! Een onderlinge wedstrijd is imo niet echt te vergelijken met een kwalificatie wedstrijd voor de OS.

Als de entreeprijs de lading dekt, zul je mij niet horen klagen (moet wel menselijk blijven natuurlijk). Maar ook dat is moeilijk te zeggen vind ik. Ik betaal geen 15 euro entree voor een onderlinge wedstrijd, voor bijvoorbeeld een AQHA worldshow (ik noem maar wat Haha! ) vind ik dat totaal anders.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 19:38

Anders, namelijk: All of the above. Ik vind het allemaal wel leuk. Onderling vind ik vaak het minst, omdat ik toch wel houd van het kijken naar wat hoger niveau (denk aan een NK, of zelfs hoger), omdat ik daar nog heel veel van kan leren. Dat is vaak ook de main reason voor mij om naar een wedstrijd te gaan. Kijken en leren. Hoe doet diegene dit, hoe showt hij dat paard enzovoorts. Entreegeld, sja...liefst niets, maar als het dan echt moet dan vind ik 7,50 per dag toch wel het maximum.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 22:08

Ik heb de WRAN wedstrijd ingevuld. Ik vind het leuk om allerlei rassen te zien meedoen.
Wat de entree betreft, vind ik het al gauw overdreven veel. De laatste keer moest ik bij een wedstrijd meen ik € 8,- per persoon betalen (x 4 dus). Dan ga ik maar 1 keer terwijl ik in Bunschoten meerdere dagen ben geweest.
Trouwens, als je lid bent, behoor je je leden niet voor zoiets te laten betalen.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:30

Margee schreef:
Ik heb de WRAN wedstrijd ingevuld. Ik vind het leuk om allerlei rassen te zien meedoen.
Wat de entree betreft, vind ik het al gauw overdreven veel. De laatste keer moest ik bij een wedstrijd meen ik € 8,- per persoon betalen (x 4 dus). Dan ga ik maar 1 keer terwijl ik in Bunschoten meerdere dagen ben geweest.
Trouwens, als je lid bent, behoor je je leden niet voor zoiets te laten betalen.

Wat was de NK nou? Ook acht euro ofzo. Vind het rondom belachelijk.

kjcm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:44

ik vind elke wedstrijd leuk om heen te gaan omdat je van alles wat je ziet iets leert, hetzij goed of niet! wat betreft de prijs...tja, wat is redelijk? ik vind een show o.i.d. waar "grote"namen aanwezig zullen zijn en een goede accomodatie is, aantrekkelijk genoeg om er wat centen voor neer te leggen, 15 euro vind ik dan wel het maximum.

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:53

Idd van elke wedstrijd leer je weer !
Dus ik vind alle wedstrijden wel leuk ondanks ik er de laatste
tijd niet veel meer ben geweest.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 07:19

Chantalleke schreef:
Margee schreef:

Wat was de NK nou? Ook acht euro ofzo. Vind het rondom belachelijk.

Wat vind je belachelijk? De prijs of dat ik het te veel vind als ik toch al lid ben?

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 15:19

Ik heb gestemd op: NRHA wedstrijd.
Kwalificatiewedstrijden voor WEG en OS zou ik ook graag bij willen wonen, maar worden die gehouden? Voor de WEG zal wel kwalificatie zijn, maar zijn dat niet ook NRHA wedstrijden?

Ik bezoek allerlei soorten wedstrijden, maar vermaak me het beste op NRHA wedstrijden. Geef namelijk sterk de voorkeur aan reining en het liefst ook nog van een zo goed mogelijk niveau en dan kom je al snel bij de NRHA terecht. WRAN wedstrijden bezoek ik wel eens, maar meer voor de gezelligheid of om iemand aan te moedigen. Voor de 'normale' wedstrijden vind ik het normaal dat er geen entree wordt gevraagd. Bij speciale wedstrijden (zoals een EK) kan ik me voorstellen dat er entree wordt gevraagd. Wat ik max zou willen betalen hangt sterk af van wat er geboden wordt.

Ook AQHA wedstrijden bezoek ik wel eens (met name NK) en ook onderlinge wedstrijden (en die vind ik misschien nog wel het leukste Haha! ).

sonita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 17:02

de beste reden omnaar een show te gaan is... om goede proeven te zien.

hoger niveau ruiter en hoger prijzen geld trekken elkaar aan, met daarbij een goede accomodatie,zijn dit de begin ingredieenten voor een mooie show.

het publiek moet zeker op een behoorlijke plaats alles goed kunnen zien, en onze pezoonlijke mening is dat ook de caitering iets beter zou kunnen, niet iedereen lust de hele dag door alleen maar frituur.

als er ''cow classes '' zijn zou het leuk zijn als dat niet op een tijdstip gebeurt dat iedereen in bed hoort te liggen, inclusief de paarden.

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 20:53

Ik ben dit jaar voor het eerst naar het (wran) NK geweest en dat vond ik echt heel erg gezellig. lekker veel paarden spulletjes in het "stro dorp" en de sfeer was gewoon lekker.

Ben ook weer naar W-E geweest, en moet je eerlijk zeggen dat ik steeds minder vind worden.
Te weinig paarden spullen en te weinig paarden. De show was wel ok vooral de clinic, maar die spaanse paarden...sorry maar wat moesten die daar?? als ik zoiets wil zien ga ik wel naar jumping A of zo!!!