Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik weet dat Willem weliswaar Bokker is, maar dat hij Bokt nog maar zelden of nooit meer bezoekt. Ik ben dus bang dat het via Bokt niet meer zal lukken.Citaat:....Het is een Bokker (Muijs), dus als hij je boodschap leest zal hij zeker wel kontakt met je opnemen, mits hij niet op vakantie is oid ....
sablou schreef:Citaat:....Het is een Bokker (Muijs), dus als hij je boodschap leest zal hij zeker wel kontakt met je opnemen, mits hij niet op vakantie is oid ....
Ik weet dat Willem weliswaar Bokker is, maar dat hij Bokt nog maar zelden of nooit meer bezoekt. Ik ben dus bang dat het via Bokt niet meer zal lukken.
Ik weet ook dat hij naar USA is/was (exacte data ontbreken mij) dus ook dat KAN een probleem zijn.
Probeer het eens via zijn zakelijk email adres op zijn website (hier op Bokt te vinden onder WWW's).
Het is overigens Custom Leather Saddlery.
MVG Louis
, maar wat mij dwars zit is dat ik maar nix hoor.Showpony schreef:maar dat ie mn telefoontjes en emails al 2 maanden negeert vind ik niet zo netjes.
heheh. Nou ik heb de afgelopen week al vaker gebeld. Maar vandaag was een top dag. Ik heb en op de thuis tel. een v-mail ingesproken EN op zn mobiel ,een sms EN een e-mail gestuurd.
>>
Enige mogelijkheid tot contact is wel het minste....
h