[WN] wie heeft ervaring met nakomeling van GoldenBoy?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hanita

wie heeft ervaring met nakomeling van GoldenBoy?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 20:07

Hoi

Ik zit er over te denken en nakomeling van Golden Boy te kopen. Haha!
Wie heeft ervaring met zijn nakomelingen?
Lopen er al wat in de sport?
Hoe is hun karakter?

Deze ruin is 3 wordt 4 en was erg lief om te zien en in de omgang.
Is eigenlijk nog groen. Hij kent het zadel en stap en draf links en rechts.
galop heb ik niet kunnen zien onder het zadel vanwege de gladheid en we wilde geen ongelukken krijgen.
Graag jullie mening

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 20:11

Ik Lachen
Ik ken er aardig wat. Haha! Stuk voor stuk heerlijke paarden.
Ik sta bij Sylva en Sake op stal en we hebben daar dus ook wat kindertjes van Golden Boy. Heerlijke paarden, met beleren geven ze geen kick en ze willen graag voor je werken. Ook geeft paps zijn prachtige conformatie en zijn mooie haardos mee Haha!

Er lopen er nog niet heel veel in de sport, omdat de oudste kinderen een jaar of 4 worden dit jaar. Er hebben wel wat nakomelingen in de halter gelopen en die hebben het allemaal bijzonder goed gedaan. Dit jaar en volgend jaar zullen de eerste kindertjes van Golden Boy wel geshowed worden, neem ik aan.

Welke ruin is het?

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 20:18

Ik hobbel af en toe op een kruising Golden Boy - Welsh K
Merrie met enorme bewegingen (zwevend) en een super karakter. Zelden zo'n schatje gezien Lovers

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 13:17

In mijn profiel staat een foto van een nakomeling van deze hengst. Hij is nu bijna 2 en is ontzettend braaf en aanhankelijk. Van mij mogen er zo meer van op stal staan! Lachen

MissPippin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 14:06

wij hebben ook nakomelingen van golden boy op stal. sommige zijn erg eigenwijs en errug dwars, andere rustig en braaf. verschilt erg denk ik. maar over algemeen wel braaf geloof ik