[WN] Hallo allemaal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jackie1

Hallo allemaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 21:48

Hee, kom ik per toeval hier terecht zie ik allemaal oud rijders van de veluwe ranch!! Wat leuk! Ik heb ook een aantal jaar op de veluwe ranch gereden. Vlak voordat ze stopten was ik al bij hun gestopt omdat het te duur voor me werd. Ik heb altijd veel op Barones gereden, Ramona en op Lasco. Lasco was echt mijn grote vriend. Zie hem nog wel eens lopen in de wei. Durf ook niet goed langs te gaan bij die mensen.

Tegenwoordig rijd ik bij wendy, ook zij heeft les gegeven op de Veluwe Ranch. Zij heeft zelf twee paarden, sommigen zullen Steven haar hengst nog wel kennen. Ik rijd dus vaak op hem of op haar merrie Elmo. Steven is heel erg veranderd echt een hele lieverd.

Leuk om te lezen dat alle paarden zo goed terecht zijn gekomen. En ook fijn dat Camille en Marlies nog steeds tussen de paarden zitten. Zijn echt super met paarden!

Groetjes Jackie

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:16

Ja hallo:) Je had me al een pb gestuurd, maar toch altijd leuk om nog in een topic te reageren Lachen Ramona heb ik ook op gereden, was een erg voorwaarts paardje, ik kon met haar wel goed opschieten. Barones was een dikke bruine quarter volgens mij, die lag me iets minder.
Welkom hier, en zoek maar mensen d'r uit die je misschien nog kent!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:36

Nee joh, Baroness was die mooie sorrel merrie die altijd erg braaf was!!!
Ramona was erg leuk! Bedenk me trouwens net dat ik nog ns een reiningwedstrijdje op haar reed op de Veluwe Ranch...ze had er niet erg veel zin in aangezien ze ervoor een trailproefje moest doen waar ze geen zin in had Boos! ... De energie en boosheid moesten er toen even uit bij mij Haha! ...het eerste stukje was vanaf het midden onder de kantine vanuit stilstand in galop naar de overkant...dat werd dus vanuit stilstand springen, jumpen, gekke bokkesprongen en errug hoge bokken naar de overkant alwaar ze netjes een stop maakte om vervolgens het proefje op zn Ramonabraafs uit te rijden (dwz racen...)haha! Was toen nog 5e van de 13 ofzo Bloos!
Mensen die het zagen, waren verbaasd dat ik nog zat... en ik was verbaasd dat zei verbaasd waren want ik had totaal geen moeite om de bokken uit te zitten... Wel leuk trouwens hoor, zo'n rodeo-oefening Bloos

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:58

Opschepper Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:22

tsss, kan ik t helpen, voor mn gevoel waren die bokken echt niet hoog! Schijnheilig

Jacky: waar zit Wendy dan? Misschien kom ik wel een keertje kijken!
Enne... gewoon even bellen joh, je mag vast wel een keertje komen kijken bij die paarden lijkt me als je t vraagt...

jackie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 17:03

hahaha ja das typisch Ramona. Barones was een voskleurige quarter met een zeer gespierde kont. Ze was altijd zeer braaf maar wel een nerveuze tante. Ik kon gelukkig erg goed met haar en daardoor liep ze altijd zeer ontspannen. Wendy zit in Lieren/Hall aan de halsedijk, echt wel een fijne lokatie. Grote binnebak. Als je een keer wil kijken kunnen we misschien nog even contact hebben in een pb zodat ik de weg wat beter kan uitleggen.

Kobus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:55

Ik zag Steven (en natuurlijk Wendy) nog tijdens de endurance in Holten. Hij blijft mooi.

jackie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 19:58

Steven is een echte macho, maar ook heel braaf. Tegenwoordig rijden er beginners op hem. Hij is heel anders dan toen hij nog in Hoenderloo stond. Uiteraard blijft hij met gevorderde ruiters wel eens een deugniet, maar een paard mag karakter hebben toch. En gemeen zal hij nooit doen. Wendy heeft tegenwoordig een eigen site, misschien vind je het leuk om een kijkje te nemen. Haar merrie Elmo en veulen alena staan er ook op. www.rosehorsetraining.nl

jackie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 19:59

Hee Kobus is toch voormalig Wichita?

Kobus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:07

Hee Kobus is toch voormalig Wichita?

Dat klopt Haha! Haha! Haha!

Het mooiste paard van stal Tong uitsteken

Anoniem

Re: Hallo allemaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:14

De stal ken ik! Misschien kom ik er wel een keertje kijken!
Ik ken er ook wat mensen.

Gaat het trouwens goed met rijden, nadat Kobus bij Marlies in training is geweest?

Kobus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 19:32

Kobus rijdt als een trein (deed hij overigens altijd wel, maar de rem was een beetje kwijt Haha! ). Marlies heeft nu een rijbewijs en komt dus op stal lesgeven. Helemaal geweldig, maar komend jaar toch ook wel een weekje roundpennen bij haar. Erg leuk. Hoe is het met Bibi. Kan je haar nog rijden of wordt ze te dik?

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 17:28

Wat kost dat nou, een uur les van Marlies als ze naar je toekomt?

Kobus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 17:40