[WN] Sugarmiss, ik word moe van jou!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WSW

Sugarmiss, ik word moe van jou!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 11:58

Ik word hier zo moe van!!!
Anya stuurt mij wel een normaal antwoord, maar zij zit op haar werk en blijkbaar hebben Sugarmiss en Anya geen contact met elkaar wat dus bewijst dat Sugarmiss kan doen en laten wat zij wil, of vindt!

Ik ga maar eens even tijd steken in het uitzoeken van dit soort klachten! Want ik heb een klacht en deze word met de minuut groter!!!

Je kunt slotjes zetten zoveel je wilt, gooi me er dan maar permanent af, want ik pik dit niet! En van het feit dat ik nooit meer op bokt zou mogen schrijven lig ik minder wakker!
Diana

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 12:02

Ts, ik vind je erg kinderachtig bezig, persoonlijke vetes mogen niet op bokt dus ik vind het heel normaal dat jouw eerste bericht is geslotterd. Daar komt bij dat Sugarmiss al jaren moderator is op WN, het lijkt mij niet dat overleg met Anya noodzakelijk is als zij van mening is dat een topic op slot moet. Met deze topics kom je op mij bepaald niet over als een volwassen vrouw en zet je jezelf imo meer te kijk dan de dame waar jij eerder naar verwees heeft gedaan...

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 12:04

Hoi,
Ik had mijn antwoord ook naar sugarmiss gestuurd, maar zij was op dat moment niet online.

Een slotje plaatsen doen wij soms in een situatie die nader onderzoek vergt, maar waarvan we nog niet weten hoe we het moeten aanpakken.

Sugarmiss heeft in dit geval dus dat slotje geplaatst en ook (vrijwel tegelijk met jou) contact met mij gezocht. Over een meer permanente oplossing dus.

Ik hoop dat dit voldoende duidelijkheid schept.

Anya

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 12:07

Nu even mijn iets aardigere reactie; ik snap niet dat je je zo druk maakt om een topic van een een of andere (onnozele Knipoog ) puber... dat is het echt niet waard. Er is volgens mij geen weldenkend mens die haar serieus heeft genomen, laatst staan dat ze nav dat topic negatief over jou zouden denken. Dat soort dingen zijn imo echt de moeite niet waard om je druk over te maken (zonde van je bloeddruk).

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 12:37

Dit topic gaat op slot aangezien het op Bokt niet de bedoeling is ruzies via het forum uit te vechten. Wanneer je een probleem hebt met een van de mods kan je bij Sterre terecht, zij is de bemiddelaar in dat soort zaken.