Ik ben op zoek naar trainings dvd/video in het nederland (of nederlands onder titeld) aangezien mijn engels niet zo heel erg goed is. Ik heb wel en engels talige dvd van dell hendriks maar die moet ik steeds op stop zetten anders gaat he me te snel.
Heeft iemand er een liggen of weet iemand hoe ik er aan kan komen.
PS: ik heb wel de nederlandse video (Western rijden) ooit gemaakt met medewerking van de Fam Burgmeijer
flow1234
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-05 20:24
helemaal niemand???
Sammy_Jo
Geplaatst: 18-01-05 20:35
Tja, ik heb wel 2 video's met All Dunning maar, die is ook in het engels en helaas niet ondertiteld ! Veel succes met je zoektocht...ik zal even opletten voor je.
piggeljay
Geplaatst: 19-01-05 10:09
ik ben bang dat dat erg moeilijk gaat worden of je krijgt illegalle copieen die door de vervalser zelf zijn ondertiteld. en dan is het te hopen dat die voldoende verstand had van het westernrijden om ze letterlijk te vertalen. ik ben bang dat je eerder wat aan je engels zal moet doen dan dat je een ondertitelde band zult vinden, maar ik hoop dat er iemand is die er een voor je heeft
Cassidy
Geplaatst: 19-01-05 10:50
Bij mijn weten is die van Burgmeier de enige in het Nederlands...geef je weinig kans op Nederlandse ondertitels. Wat is er mis met de DVD/Band af en toe stop te zetten of terug te spoelen?
slootje
Geplaatst: 19-01-05 12:13
Ik heb een paar jaar geleden bij Divoza of Horselover een videoband uit de serie Ride Western Have Fun van Bob Anthony gekocht. Deze is nederlands (belgisch) nagesynchroniseerd. Héél verschrikkelijk om aan te horen maar wel héél handig omdat mijn dochter er ook van kon genieten . Het zijn 4 delen: basistraining, stapje hoger, reining voor de beginnende wedstrijdruiter en reining voor kampioenen (ben bij deel 3 blijven hangen )