[WN] Western manege uit soest (is nu villawijk)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Leone

Western manege uit soest (is nu villawijk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 09:23

Even een nieuw topic ik heb via zoeken wat oude topic gevonden hier over... maar om die nu weer helemaal boven te laten drijven.

Ruitersport centrum, Blacks ranch, Stal Althena, Keepers Lodge.... ja het heeft een hoop namen gehad

Ik las dat er toch nog een aantal bokkers zijn die daar gereden hebben.
en misschien leuk om de weten dat een manege pony Congo nu van mij is en dat het heel goed met hem gaat, hij is lekker met pensioen heeft hij ook wel verdient OK dan!

Helaas heb ik nog geen foto's van hem in mijn profiel maar hij staat wel in mijn avatar Lachen

Verder weet ik nog het een en ander meer over de oude manege paarden dus als iemand vragen heeft....
Vironique is heel goed terecht gekomen... staat nog steeds in soest
Maja, Zippo en een grote zwarte nep fries (ben zijn naam kwijt) zijn naar een handelaar gegaan, en later hebben we gehoord dat ze zijn afgemaakt maar dat heb ik weer via via dus niet 100 procent zeker, wel heb ik van hun nog hele gave foto's

Als mensen nog een wat willen weten.... ik ben eigenlijk voor al benieuw naar wat jullie over mijn pony weten....

Groetjes

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:11

Ik heb nooit op Congo gereden maar mijn lesgenoten wel.
Ik reed op Mandy, misschien zegt haar naam je nog iets.
Ik heb haar toen ook gekocht van de laatste eigenaar Bert .....??
Waarom zouden de anderen zoals Maja zijn afgemaakt? Daar heeft mijn man op gelest trouwens....

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 22:05

Ik heb daar vaak op Maja gereden.

Heb nog een ongeluk met haar gehad (ben eronder gaan liggen).
Toen ik een paar maanden later weer een beetje kon lopen ben ik er nog 1x heen geweest om gedag te zeggen.

Leone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 08:58

Dat maja en zo zijn af gemaakt, dat heb ik van Linda ken je haar nog zij gaf dressuur les, zei heeft ook Sammy gekocht (haar eigen paarde heette Mistral) Waarom ja ik denk omdat het best moeilijke paarden waren Zippo had singeldwang en kon je niet gewoon opstappen ja en maja was helaas zo gek als een deur, hartstikke leuk paard, maar zo gek als een deur en die zwarte nep fries die was volgens mij afgekeurd...

Dat ongeluk daar kan ik me nog wel iets van herinneren, het gaat nu weer goed?

Bert was overigens de laatste eigenaar van de manage, het is daarna nog even door gegaan als pensionstal
Mandy zegt me niet zo veel ook de foto niet heeft ze wel in de manege lessen gelopen?

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 10:50

Het gaat op zich goed.

Mijn enkel is alleen nog stuk. Ben er 3 keer aan geopereert maar dat hielp weinig. Maar ik kan gelukkig nog lopen op dat been (en paardrijden Knipoog )

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 14:00

Leone schreef:
Mandy zegt me niet zo veel ook de foto niet heeft ze wel in de manege lessen gelopen?

Ik had haar misschien al eerder gekocht, ze heeft niet tot aan het eind toe meegelopen. Er was toen al van alles aan de hand daar.
Ze liep engelse en western lessen en ze was ook niet zo heel populair. Blijkbaar mocht ze mij wel heel graag en andersom ook Lovers , en nog steeds!!!
Ik reed altijd op de woensdagavond, onderling was het heel gezellig ook na de les.

Finnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 16:46

Hoi, ik heb een tijdje op Congo les gehad. Een heel lief paardje wat geen stap verkeerd zette. Zelf vond ik hem te lief, want ik was een druktemaker (Fintry) gewend. Fintry is nu van mij. Misschien heb je haar nog wel eens gezien?
Wat jammer dat Maja afgemaakt is. Zippo ken ik alleen van naam en de Fries ken ik niet.

Eloise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 16:49

Paard bij ons op de manege stond ook daar hij heet Sammy weet niet of jullie die kennen?
Kan ook andere manege zijn

Leone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 09:41

Finnie schreef:
Hoi, ik heb een tijdje op Congo les gehad. Een heel lief paardje wat geen stap verkeerd zette. Zelf vond ik hem te lief, want ik was een druktemaker (Fintry) gewend. Fintry is nu van mij. Misschien heb je haar nog wel eens gezien?
Wat jammer dat Maja afgemaakt is. Zippo ken ik alleen van naam en de Fries ken ik niet.

Congo te lief die heb ik nog niet eerder gehoord... Hij is me destijds nog gratis aangeboden... omdat niemand er op wilde rijden... Hij heeft ook zijn lieve periodes gehad.

Leone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 09:41

Elow schreef:
Paard bij ons op de manege stond ook daar hij heet Sammy weet niet of jullie die kennen?
Kan ook andere manege zijn

dat kan heel goed onze oude sammy zijn, hij was in ieder geval super lief Clown

Cheveyo

Re: Western manege uit soest (is nu villawijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:20

wat leuk om eens zo'n topic te lezen.
Ik heb veel op Maya gereden (het liefst ging ik daar elke les op). Wat sneu dat ze waarschijnlijk zijn afgemaakt. Zippo was ook een leuk paard ondanks zijn singeldrang. Fijn dat het goed gaat met Veronique. Heeft iemand nog wat info over Chamber toevallig? Staat me iets van bij dat iemand op Bokt hem heeft of kent. Congo ken ik ook nog wel ja, in mijn les reed Olaf daar graag op. De fries kan ik even niet voor me halen.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 15:47

Moet dat niet Charmer zijn?
Ik denk dat de Friezen pas in de laatste maanden zijn gekomen. Toen wisselde het paardenbestand sterk.......

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 18:24

Ik wist dat ik iets verkeerds typte, maar kon niet op de juiste naam komen. Inderdaad het moet dus Charmer zijn Haha!

Leone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 14:37

charmer is inderdaad van een bokker als de zoek functie weer werkt moet je eens zoeken op charmer dan kom je van zelf het topic tegen waar dat allemaal in staat.... Ze heeft het in ieder geval nu heel erg goed

De nep fries is te gelijkertijd gekomen als zippo meen ik... ik bedenk me net zijn naam camarero zo iets
En er waren toch ook nog twee tinkers?

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 20:05

Ik had gehoord dat 1 tinker samen met de ex vertrokken was, dat ging supergoed al met het rijden e.d. op de weg.
De andere was toch van B. zelf? Die ging ook voor de kar.