[WN] cattle drive in Amerika, wie heeft er ervaring mee?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nanouk

cattle drive in Amerika, wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-01 16:27

Vera en ik hebben het plan opgevat om waarschijnlijk deze zomer naar een ranch in Amerika te gaan,
voor een cattle drive.
Zijn er mensen op Bokt die dat eerder hebben gedaan, waar zijn jullie geweest en hoe was jullie ervaring?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 18:37

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 19:41

Ik kwam ook nog een aardige site tegen met heeeel veeel adressen in Amerika. Als je de prijzen vergelijkt met Time Out dan zijn deze adressen wel een stuk goedkoper Tong uitsteken !
http://www.guestranches.com/usa/index.htm

@smousje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 03:29

Hai,
Ik ben bij een familie geweest in Texas en heb daar het echte cowboy leven mogen meemaken.
Ik ben mee geweest naar rodeo"s en heb het paard losgereden en gevlochten.
Ik ben naar een afgelegen ranch geweest om het catle te zoeken en ik heb ze gevonden Haha! .
Dit was een spectaculiere rit over rotsen,bergen en dalen.(en door cactussen)
Duurde ruim 8 uur Verward .
Ik ben daar verliefd geworden op het paard waar ik op reed(tin man).
Hij was de kampioen van de eigenaar.(ik mis hem nog steeds Verdrietig )
Ik heb op meerdere paarden gereden en hij was zo onder de indruk dat ie vroeg of ik voor 3 maanden bij hem wou komen werken om zijn paarden te berijden Schijnheilig .
Ik mocht dan mijn vriend meenemen en alles zou geregeld worden,ik heb hem echter vriendelijk bedankt Verdrietig ,ik kan niet zo lang van huis zijn en gescheiden zijn van mijn eigen dieren.
Het was een machtige en leerzame periode en ik ben dankbaar dat ik het heb mogen meemaken.
Ik ben het zeker niet met alles eens,over hoe ze daar hun vee behandelen maar ik kan niets anders zeggen,ik had het voor geen goud willen missen,deze ervaring Knipoog .
Groetjes Smousje.